snuttitess skrev 2012-07-04 15:01:59 följande:
Blir så arg och ledsen för vilka syskon och mamma jag har. Jag ahr alltid ställt upp på de vad de än gäller. Min äldsta systerdotter är 17 år och när hon var liten så hade jag henne varje helg i till hon var 3 år som min syster var sån party tjej och inte klarade av att ta ansvar.
Jag har 3 barn har knappt haft någon barnvakt av min mor och syskon, de har inte hälsat på oss på 3år. Alltid jag som får åka till de.
Nu frågade jag om min syster kunde ha mina barn den dagen jag gifter mig, att hon tar med de hem efter middagen.
Nej får jag till svar för hon påstår sig ha ont i ryggen med mera. Men nu fick jag veta att hon passar min brors 1åriga son i några dagar.
Min syster har jämt vår brorsson så vårt vår bror vill vara barnledig.
Men mina abrn kan hon inte ha en natt suck. Är så trött på att de beter sig så här. Måste lära mig att sluta vara så snäll mot de.
Varför har man en sån mor och syskon som behandlar en som skit :( Är mer de gjort än detta som inte komma på mina barns dop,födelsedagar och massa annat.
men usch vilka (ursäkta mig) svin! ne.. om jag vore du skulle jag vara stenhård mot dom i fortsättningen! har själv varit en sådan som varit alldeles för snäll (mest gällande pengar) och nu när min bror, som har skulder uppöver öronen, köper grejer för flera tusen, då vart jag så ledsen och arg på honom att jag sa ne.. nu får de vara bra, tänker INTE låna ut till han nå mer! och ajg tycker du ska vara lika tuff..
ne. de DÄR är orättvisa! man tror ju att hon ogillar dig varför hon aldrig ställer upp för dig, men ställer upp för er bror.