teddy skrev 2012-01-30 17:46:22 följande:
Nope, stråkkvartett! :)
Ju mer jag lyssnar på den ju mer gillar jag den... och som sagt så e fästemannen supernöjd haha! :)
Kan även tänka mig att alla hans vänner, ska tilläggas att de e tv/dataspels-nördar hela bunten, kommer ropa högt av lycka! ;)
Haha!
Nog bäst att jag inte berättar om detta förslag för min kille då han kommer att ha det 100%! Det är en av hans favvo spel! Men den är faktiskt fin! Blir nog lite kul stämning när folk kopplar var den kommer ifrån!!
Läste någon annan som gick in till Star wars - The imperial march. Kan också vara ett alternativ för the nerds out there!
Vi måste nog först välja musiker innan vi kan välja sång. Bland vännerna har vi tillgängligt:
- sång (tjej)
- piano
- contrabas
- trummor
Någon som vet något bra med Contrabas?
Jag är mer och mer övertygad att gå ut till That's amore (funkar även som waltz, första dansen). Hade varit kul o organisera en spontan utbrist i sång. Alltså att de som är musiker helt plötsligt börjar sjunga, spela trummor på stolarna, mm. efter man gift sig. Man kan även ha texten av That's Amore på vigselhäftet och de flesta kan nog sjunga med i refrängen i vilket fall som helst.