Linköpingsbrudar...
Hej, vi måste ju vara några brudar i Linköping... Eller hur?
Finner bara gamla trådar...
Så ska du gifta dig och bor i Linköping så kanske vi kan hjälpas åt och inspirera varandra lite...
Kramen
Hej, vi måste ju vara några brudar i Linköping... Eller hur?
Finner bara gamla trådar...
Så ska du gifta dig och bor i Linköping så kanske vi kan hjälpas åt och inspirera varandra lite...
Kramen
vi planerar bröllop i augusti 2012.
när och var ska ni ha ert bröllop? :)
Åh, vad skoj att någon svarade... :) Vår dag är den 30 juni. Vi ska vigas i landeryds kyrka o festen blir i slattefors. Vart ska ni va?
Ja tycker det är så många från andra städer, men inte hört nån från Linköping. Jo dig visste ja ju weddingsdreams .. komiskt att man vet om en o vi ska va på samma ställe.
VI ska oxå ha festen i Slattefors, var vi ska gifta är lite oklart än, o nu kanske ja är inne på andra vägar igen. Men det hinner nog lösa sig :)
Vi ska oxå gifta oss i augusti 2012, ja har tyckt att det är såååå lång tid kvar, men nu med allt inför julen så har ja itne hunnit tänka så mycket på planering, o tiden bara rinner iväg
Hej! Här har ni en till! Vi ska gifta oss den 11 februari 2012 i Bjärka-Säby :)
Är från Norrköping och vi gifter oss 12 juni!!!
Vad kul att det finns fler.. ja alltid tidigare år har det funnits linköpingsbrudar men inte ens jag började planer för ett år sedan.. ;)
Allt är faktiskt bokat och klart nu ska bara allt falla på plats och allt pyssel ska bli färdigt... :)
Drullen - ordnade det sig med filtarna?
Hur gamla är ni alla?
vem vet vi kanske känner varandra egentligen.. ;)
Jag är född 84:a.. Bor i Vikingstad men är från Åtvidaberg...
Här är en till som ska gifta sig! September 2012, vigseln kommer hållas dagen innan då vi ska gifta oss borgligt, sedan kommer en nära vän till sambon viga oss utanför Slattefors Magasin där vi ska hålla bröllopsfest :)
Är ifrån Småland från början men träffade min blivande som bor här i Linköping. Han är uppväxt i Slycke utanför Rappestad!
Vi är båda födda 89 :) Fick barn i april!
Vi har inte bokat än men är sugna på mjellerumsgården och gamla linköping. (borgerlig vigsel)
Ngn som har förslag på vigselplats där? Vet att det är i sista sekund men vill ha ett sommarbröllop och vill inte vänta ännu ett år.
Jag är 83:a.
Slattefors magasin verkar jättemysigt men ligger lite för avsides tror jag.
Får man fråga vad det kostar att hyra?