• SnartJohnsfru

Ska vi tappa ett par kilo ihop???

Helt ny här! Tänkte kolla om det finns nån brud i samma sits som jag?

Jag blir fruga" i juli 2012...

MÅSTE verkligen gå ner ett par kilo, el snarare 8...hihi
    Hade varit mycket enklare om man hade någon vid sin sida, råd och tips är ju aldrig fel :)

Såklart vill man vara snygg å smal på msin fina dag :)

HUR GÖR VI NU?! :)

• Svar på tråden Ska vi tappa ett par kilo ihop???
  • MrsH

Men nu känner jag att jag måste börja jag med på måndag!! Tack alla och på måndag kör vi:)

• helsingebrud

åhh får jag också vara med här. Jag behöver dock minska väldigt mycket på ganska kort tid
    gifter mig om 4 månader och behöver gå ner ca 16 kg
    Behöver all stöttning jag kan få

Invägning om ca 12 timmar

• SnartJohnsfru

klart du får vara med! Du ska få all stöttning du kan få här :) :) det här klarar vi!!!!!!!!!!! :)

• YouandMe

Klart vi ska stötta dig Helsingebrud! Det är så skönt med ett forum så här, då kan man tipsa varandra och peppa varandra de dagar/veckor det går tungt! Men även få svar på sånt man undrar över angående träning och mat.

Snart kör vi tjejer Glad 

• Hipo1

Jag hänger med jag också. Gifter oss i juli och behöver gå ner rätt mycket också, minst 10 kg. Har opererat en fot och inte kunnat träna något alls på 6 veckor. Har precis tagit bort gipset och hoppas kunna komma igång nu igen.

• SnartJohnsfru

Vi kommer att bli såååå fina!!!

Det här kommer gå bra :)

• helsingebrud

har funderat på detta med cambridge kuren , har någon av er testat det?
    Fixar inte nutrilett eller allevo de smakar urk.....

• Hipo1

vad är cambridge? har kört nutrilett en gång för att "få en rivstart" men i längden tror jag att äta nyttig mat, mer grönsaker och mindre kolhydrater i kombination med mer motion är det som funkar bäst. och att kunna unna sig nåt gott på helgen. jag är ingen chipsmänniska men gärna en kaka el godis

• helsingebrud

vad jag förstått så är cambridge en lågkalori diet med fullmättnadskänsla
    man ska dricka 2-3 liter vatten om dagen och ersätta måltiderna med bars, soppor eller shakes
    varje ersättning innehåller 170kalorier
    i kickstarten ersätter man alla måltider sedan kan man äta ex ett mål mat om dagen och ersätta resten

vet inte hur detta funkar i samband med träning
    jag kör afropower 1 kväll/vecka försöker astangayoga 1 gång i veckan och kör boxning 1 gång i veckan
    dock har min träningsstudio nu uppehåll till 30 januari
    försöker gå till jobbet och röra mig så mycket jag kan under arbetstiden

Svar på tråden Ska vi tappa ett par kilo ihop???