• LindaochJohn

Kalmarbrudar?!

Hej!

Tänkte kolla om det finns några mer brudar runt Kalmar här inne?
    Vet att jag hittade några för att tag sen, men sen försvann min tid för planering helt.. Nu är jag på G igen o söker vänner att diskutera med! Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-06 22:29
    Frejjan 12 Maj
    Dolly P 19 Maj
    m2012 2 Juni
    pernillaochhenrik 30 Juni
    Knyttan 7 Juli
    Caroline0728 28 Juli
    Augustesen 4 Augusti
    lindaochjohn 1 September
    Minuz 1 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-24 13:55
    malinax Januari 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-14 15:44
    LinaPelle Lindman 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-17 15:07
    Doffan 2 Juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-29 18:16
    Pekkiisch4 12 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-08 09:51
    Jiwer 2013

• Svar på tråden Kalmarbrudar?!
  • frejjan

Jo underkjol ska vi nog ha för att få ut det bästa av klänningen :) Det enda jag ska göra på min klänning är o sy in den lite tror jag. Minns knappt hur släpet såg ut, så nu måste jag gå o kika ;)

Jag köpte den sista klänningen som fanns, så du var nog före mig. Om de inte trollade fram fler efter jag köpt såklart. Jag köpte min när de hade sån stor rea i storlek 38.

Tack för solisttipset! Ska kolla upp! :)

m2012 skrev 2012-02-22 09:29:52 följande:
    Ja men det är ju sant, tyll värmer. Får ta mig en funderare på detta :D Men underkjol tror jag nog att vi båda ska satsa på, fallet på släpet blir ju så mkt finare då :) Har du tänkt göra någon korrigering på din klänning?
    Jag skulle vilja ha spetsen som är på släpet även över bysten... men det kanske är svårt?

Har kollat upp solisten som min kompis hade i kyrkan, Martin Rydell hette han :) Inte Andreas.
  • m2012
    Doffan skrev 2012-02-22 13:11:31 följande:

Så här ser min brudklänning ut Skrattande

Verkligen jättefin!!!!
  • m2012
    frejjan skrev 2012-02-22 13:12:56 följande:

Jo underkjol ska vi nog ha för att få ut det bästa av klänningen :) Det enda jag ska göra på min klänning är o sy in den lite tror jag. Minns knappt hur släpet såg ut, så nu måste jag gå o kika ;)

Jag köpte den sista klänningen som fanns, så du var nog före mig. Om de inte trollade fram fler efter jag köpt såklart. Jag köpte min när de hade sån stor rea i storlek 38.

Tack för solisttipset! Ska kolla upp! :)

Ja men då köpte jag nog innan dej ändå :) Min är en 36:a men behöver tas ut lite lite lite. Det var rea på min när jag köpte den också men jag har mer och mer börjat fundera på om de inte drog av för lite, vill minnas att det skulle vara 20% rabatt och hur jag än räknar får jag inte ihop det. Funderar på att gå in på lördag, hur mkt rabatt fick du på din?
  • frejjan

Okej :) Ja har du inte fått rätt rabatt tycker jag absolut att du ska gå in och säga till! Handlar ju ändå om en del pengar med tanke på vad klänningarna kostar till ordinarie pris. Jag fick 50% på min. Var in o köpte den sista helgen de hade rea om jag inte minns helt fel.

Är inne på ebay nu o kikar på underkjolar och blir nog en med ringar för mig, men frågan är om man ska ha 3 eller två ringar? Bra pris är d på dem där iaf om man jämför med 800 kr i butiken. Hittat för mellan 130-170 kr :D

• Dolly P

Nu ska ju inte jag ha någon underkjol, men jag hade nog tagit en med ringar, så man får lite luft. Det blir galet varmt med massa tyll. Skrattande

• Vanidosa

Kalmar/Öland

Gifta dig i sommar?

Låt mig lägga din make up eller göra din bruduppsättning!

Frågor angående prisuppgifter eller tidsbokning m.m så når ni mig på

073 43 84 0 83  | www.sethsson.se

UNNA DIG LITE SKÖNHET!

Välmeriterad och diplomerad make up artist/hårstylist

• m2012
    frejjan skrev 2012-02-22 13:34:02 följande:

Okej :) Ja har du inte fått rätt rabatt tycker jag absolut att du ska gå in och säga till! Handlar ju ändå om en del pengar med tanke på vad klänningarna kostar till ordinarie pris. Jag fick 50% på min. Var in o köpte den sista helgen de hade rea om

Nej men vad sjutton! Nu undrar jag om jag verkligen har betalat rätt pris alls.. jag köpte den den 10 feb.. det är ju bara 2 veckor sedan? Får verkligen gå in och kolla på måndag känner jag nu.
    Dolly P skrev 2012-02-22 13:38:51 följande:
    Nu ska ju inte jag ha någon underkjol, men jag hade nog tagit en med ringar, så man får lite luft. Det blir galet varmt med massa tyll. Skrattande
    Haha ja jag får kanske omvärdera det här med tyll :) men det ser så fint ut när brudarna lyfter sin klänning när de går och så frasar det lite tyll under kanten. Haha
  • Minuz
    Doffan skrev 2012-02-22 13:11:31 följande:

Så här ser min brudklänning ut Skrattande

Jättefin
  • augustesen
    Doffan skrev 2012-02-22 13:11:31 följande:Så här ser min brudklänning ut Skrattande

Åh den är superfin! Min påminner ganska mycket om min men den jag köpte har inte lika mycket broderier/grejer på framsidan :)
    frejjan skrev 2012-02-22 13:34:02 följande:

Okej :) Ja har du inte fått rätt rabatt tycker jag absolut att du ska gå in och säga till! Handlar ju ändå om en del pengar med tanke på vad klänningarna kostar till ordinarie pris. Jag fick 50% på min. Var in o köpte den sista helgen de hade rea om jag inte minns helt fel.

Är inne på ebay nu o kikar på underkjolar och blir nog en med ringar för mig, men frågan är om man ska ha 3 eller två ringar? Bra pris är d på dem där iaf om man jämför med 800 kr i butiken. Hittat för mellan 130-170 kr :D

Jag skulle nog säga att du ska ha två ringar, tre blir nog för stort för den klänningen. Men om du kollar på Ebay finns det ofta bilder på vilken typ av klänning som passar en viss underkjol, jag kommer köpa en med tre och det är ju bara en chansning utifrån bilderna :p
    När jag provade i butiken hade den underkjolen 3 lager tyll vilket var för litet för min smak :)
  • frejjan
    m2012 skrev 2012-02-22 14:34:39 följande:
    Nej men vad sjutton! Nu undrar jag om jag verkligen har betalat rätt pris alls.. jag köpte den den 10 feb.. det är ju bara 2 veckor sedan? Får verkligen gå in och kolla på måndag känner jag nu.
    Dolly P skrev 2012-02-22 13:38:51 följande:
    Haha ja jag får kanske omvärdera det här med tyll :) men det ser så fint ut när brudarna lyfter sin klänning när de går och så frasar det lite tyll under kanten. Haha
    Jag köpte min i höstas när de hade storrea i hela butiken så de måste ju ha tagit in den igen då för jag köpte den sista de hade då.
Svar på tråden Kalmarbrudar?!