m2012 skrev 2012-02-22 15:54:16 följande:
Jag har hört att Bergfeldts ska vara bra :) kan ta och kolla deras priser nästa vecka när jag är där för att testa dem överlag :)
Hår och hud, är det den som ligger i det nya huset? Ser himla fint ut när man tittar in iaf :D
Eftersom jag inte bor i Kalmar så vet jag inte om det är i "det nya huset"

men tänkte att det förmodligen är relativt nyöppnat då jag inte känner till det... fast relativt nyöppnat kan i mitt fall betyda för ca 5 år sen! Hemsidan ser fin ut så det är det jag går efter i nuläget... försökte ringa i eftermiddags men inget svar. Tar tacksamt emot tips på var man ska kolla o kan man få en ungefärlig prisuppgift tom är det ju super! Känner att jag famlar lite i blindo just nu...
augustesen skrev 2012-02-22 19:47:15 följande:
Pernilla hade bokat Bergfeldts och verkade ju vara riktigt bra priser så jag tänkte nog också kolla upp det!
Sara som skrev ett inlägg skulle ha 3800:- för hår och smink ink konsultation vilket är väl dyrt! Jag ska betala 2500:- för bröllopspaketet hos Chic vilket inkluderar provuppsättning, uppsättning, lunch, skumpa och snacks. Men som sagt det är väl dyrt så ska nog bara köra provuppsättning och uppsättning vilket jag hoppas inte ska gå på mer än 1500:-. Sminket fixar Parelle för 800:- ink konsultation som dom gör om tills man blir nöjd :)
Oj 3.800?? Ja det var verkligen i mesta laget! Helt ärligt fattar jag inte hur man kan lägga så mkt pengar, blir man kammad med guldkam och får sitta på en liten sidenkudde då, eller

Min gräns går runt 2000 men jag är inte intresserad av skumpa, jordgubbar och lull lull så det borde gå att hitta ngt billigare, tycker man.