Dolly P skrev 2012-02-22 20:03:54 följande:
Nu gjorde jag en snabb test dukning. Eller ja test dekoration. Det som saknas på bilden är dom lila kulorna i LP-skålen, servetter och sen häftet med förklaring på varje person. Som vanligt kan jag inte lägga upp bilden i forumet, så kika in i mina bilder

Jättefint! Super snyggt med tapeten o särkillt lpskivorna! Det kommer bli coolt!

Dolly P skrev 2012-02-23 08:07:00 följande:
Nu har jag fyllt i papprena för hindersprövning och efternamns anämlan.

Spännande!
Dolly P skrev 2012-02-23 09:27:15 följande:
Fick ett tips av hon som ska sminka mig. Hon sa att om man ska göra en ansiktsmask eller portömning. Då ska man göra det minst 2-3 veckor innan bröllopet. Ofta får man rätt mkt finnar när man rengör huden, och det är ju inget man vill ha på dagen D lixom.
Jag hittade en kanon sida, men olika masker, som man kan göra av saker man har hemma. Lägger upp det på bloggen under dagen om ni vill läsa

Bra att tänka på..!
Jag har bokat en tjej från makeupskolan i Torsås som ska göra både mitt o mina systrars hår o smink. Mycket billigt! Då ingår även provuppsättning o provmakeup för mig.
Idag var jag o köpte flera påsar Plopp eftersom de just nu har ändrat text på dem till "Puss", "Kram", "Kärlek" och "Lycka". Perfekt till bröllopets godisbord!
Tji fick jag!
Inte en enda "Kärlek" eller "Lycka"! Bara massa pussar och kramar!
Blev skitsur och har skickat ett klagomail som innehåller orden FALSK MARKNADSFÖRING! Grrr!
Förresten så kommer jag nog leta brudklänning i Sthlm då jag ska på praktik dit om ett par veckor, jippie! Då kanske man kan få prova lite klänningar i sin rätta storlek! Några tips på butiker? Augustesen?