• LindaochJohn

Kalmarbrudar?!

Hej!

Tänkte kolla om det finns några mer brudar runt Kalmar här inne?
    Vet att jag hittade några för att tag sen, men sen försvann min tid för planering helt.. Nu är jag på G igen o söker vänner att diskutera med! Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-06 22:29
    Frejjan 12 Maj
    Dolly P 19 Maj
    m2012 2 Juni
    pernillaochhenrik 30 Juni
    Knyttan 7 Juli
    Caroline0728 28 Juli
    Augustesen 4 Augusti
    lindaochjohn 1 September
    Minuz 1 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-24 13:55
    malinax Januari 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-14 15:44
    LinaPelle Lindman 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-17 15:07
    Doffan 2 Juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-29 18:16
    Pekkiisch4 12 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-08 09:51
    Jiwer 2013

• Svar på tråden Kalmarbrudar?!
  • augustesen
    Dolly P skrev 2012-02-25 18:03:04 följande:
    Fast dom är inte gifta..
    Annars får jag skriva Brudens mammas man/sambo lr liknande.
    ja men sambo är väl vettigt :)
  • Dolly P

En sak till klar. Nu har vi bestämt vilken låt vi ska ha till   "första dansen"
    Eftersom att vi inte ska dansa vals, så blir det denna.

• knyttan
    augustesen skrev 2012-02-25 10:00:02 följande:
    Linda: Lilly har fortfarande sin rea igång på hemsidan så dom klänningarna borde ju gå att prova i deras butik. Finns i dom flesta storlekarna och är ju 40% rea på alla, är kollektionen 2011 och jag tycker dom klänningarna är finare än 2012 kollektion.

Så kolla upp det så kan du göra ett KAP! Den dyraste på rean kostar 5000:- så är ju ett bra tips för alla som inte köpt sin klänning. Dom är ju sååååå jäkla fina, haha jag vill ha en till!!!!

Jag är sugen på att köpa denna som en backup/party klänning att ev byta om till senare på kvällen. Kostar 2000:- men ser inte vilka storlekar den finns i. Men så fin! :)

Fiiiin!! Men så är jag ju väldigt förtjust i korta klänningar också :)
  • augustesen
    Dolly P skrev 2012-02-26 11:59:43 följande:
    hihi det lär jag också göraSkrattande
    Haha ja det lär man kanske göra oavsett..herregud behöver ha en makeupartist med mig hela dagen tror jag :p
    knyttan skrev 2012-02-26 18:06:37 följande:
    Fiiiin!! Men så är jag ju väldigt förtjust i korta klänningar också :)
    Ja det är fint. Tycker om denna då den ser ut som en Ida Sjöstedh och älskar alla hennes klänningar :) Men är lite för dyr för att vara en festklänning så ska kolla vidare :)
  • pernillaochhenrik

Nu är ringen hemma.. Den är såååå fin! Jag vill ha den på mig NU!!!

• augustesen
    pernillaochhenrik skrev 2012-02-26 21:19:19 följande:
    Nu är ringen hemma.. Den är såååå fin! Jag vill ha den på mig NU!!!
    Oh så spännande!!! Jag är glad att jag inte har någonting annat är min brudväska hemma..hihi skulle inte kunna lämna någonting ifred utan springa och titta på dem konstant :)

Jag satt och gjorde en ny bordsplacering igår, jag ville ju ha runda bord men om vi byter lokal blir det E-bord så nu har jag en ny bordsplacering. Tycker det är bra att ha en grund nu och sedan kan man ta fram och möblera om då och då så kommer den förhoppningsvis vara bra i augusti :p
  • m2012
    augustesen skrev 2012-02-26 22:42:43 följande:
    Oh så spännande!!! Jag är glad att jag inte har någonting annat är min brudväska hemma..hihi skulle inte kunna lämna någonting ifred utan springa och titta på dem konstant :)

Jag satt och gjorde en ny bordsplacering igår, jag ville ju ha runda bord men om vi byter lokal blir det E-bord så nu har jag en ny bordsplacering. Tycker det är bra att ha en grund nu och sedan kan man ta fram och möblera om då och då så kommer den förhoppningsvis vara bra i augusti :p
    Har ni varit och kollat på Solbacken?? Vad tyckte ni? Vi ville också ha runda bord så det kändes lite "jobbigt" att ändra inställning när vi bytte lokal men men. Bordsplaceringen har vi inte börjat med än :) vi satte osa. 1 månad innan... kanske var lite för tätt in på? humm humm
  • frejjan

Nu har jag beställt mig en underkjol från Ebay. Kostade lite mer än andra jag tittat på, men är lite petig med hur den är i midjan ;P Vill att den ska hålla in magen lite och inte göra så att det blir någon kant som kan synas genom klänningen och det tror jag inte att denna ska göra. Håll tummarna för att det blir rätt nu :D

Vad är det bestämt med fikan nästa helg?

Svar på tråden Kalmarbrudar?!