• Lev idag

Någon annan som ska gifta sig 28 juli 2012?

Jag och min sambo planerar för bröllop den 28 juli 2012 på Gotland. Och jag skulle tycka det vore så roligt om det fanns fler man kan dela erfarenheter, tips och råd och bolla idéer med. Finns det fler som ska gifta sig 28 juli 2012?

• Svar på tråden Någon annan som ska gifta sig 28 juli 2012?
  • Lev idag
    MsChevy skrev 2011-10-06 19:07:17 följande:
    Jag hittade klänningen jag vill ha på ebay, undrar om man skulle buda hem den o sen ta med den till sömmerskan för modifiering...Törs man köpa en kina-klänning?Obestämd
    Hur brukar storlekarna vara? 

Jag klickade hem en klänning från ebay. Där fick jag ett mail från säljaren att jag skulle ta mina mått så skulle hon sy efter det. Så jag vet inte hur det blir. Jag hoppas den blir bra så jag slipper göra något åt den. :D
    Men vafasiken, den kostade bara 900:- så det är väl inget jag gråter blod över om det inte funkar :D

• MsChevy

Ja, det är lite så jag tänker med. Men hur går det till att beställa från ebay? Är helt grön på det där...

• Lev idag

Alltså det enklaste sätt att handla på ebay är att skaffa sig ett payal konto. Där sätter man in pengar och när man handlar så dras det därifrån på rätt sätt. Jag använder paypal och är mycket nöjd. Så man skaffar sig ett konto på ebay och ett konto på paypal som sedan kopplas ihop. Så när man handlar via ebay så kopplas man då direkt in till paypal där man får godkänna sin betalning.
    Paypal.se, där kan man läsa mer.

• Lev idag

Jag har fått hem min klänning. Provat den och den kommer bli superbra. Något stor vid bysten. Men det finns ju grejer att fylla ut med så det löser sig ska gå in skorna så jag kan ha dem. Annars får jag köpa nya. De satt lite tight när jag provade de nu. Men vi ska se vad vi kan göra åt det. jag gjorde även ett litet besök på ikea i helgen som va. Där hittade jag ljusstakar som skulle passa så himla bra. Och ävem smala vasar. Dock åker mor min till ullared i helgen så ska se om hon hittat nåt där nere. Vi ska åka dit i november så då kan jag handla då i så fall

• Syllis 2012

Vi ska gifta oss den 28 juli 2012 Glad.Kyrkan och lokal är bokade.

• MaBinta

Vi ska också gifta oss den 28/7 2012!

Skrattande 

• Lev idag

Trevligt med ännu fler som ska gifta sig samma dag! hur långt har ni kommit med er planering?

• MsChevy
    Lev idag skrev 2011-10-06 21:37:43 följande:

Jag klickade hem en klänning från ebay. Där fick jag ett mail från säljaren att jag skulle ta mina mått så skulle hon sy efter det. Så jag vet inte hur det blir. Jag hoppas den blir bra så jag slipper göra något åt den. :D
    Men vafasiken, den kostade bara 900:- så det är väl inget jag gråter blod över om det inte funkar :D

Vad hette säljaren?
  • Nudax

Nu är det snart bara 10 månader kvar hörrni! =D Går snabbare än man tror också säkert, lite pirr börjar det kännas för mig iaf =P

Svar på tråden Någon annan som ska gifta sig 28 juli 2012?