lillemia - Jodå, här har du en till Göteborgsbrud... Vi bor i Norge och är inte några väldiga fan av Bruce Springsteen så vi missade liksom när han släppte sina biljetter. Men det blev man ju medveten om rätt fort.... Har satt upp oss på väntelista på flera hotell, både för vår egen del och några långväga gäster. Skulle ju vara skönt att slippa bo hos min mamma och sambo på bröllopsnatten... Det är bara till att hoppas att det löser sig tills dess.
Låter riktigt ruttet att de blåste er, kan/får de ens göra så??
Jag har "bokat" en florist som har fått mycket lovord bl a här inne och som är billigare än de flesta andra. De tar bara ett antal brudar per "bröllopsdag" (lördag) men du kan ju kolla upp dom.
http://monicashandelstrdgrd.se/index.php?page=omoss
Var inne och pratade med dom i mellandagarna och fick veta att de har väldiga problem med hemsidan, kan vara bra att veta för den kanske inte är alltför informativ.
Vi ligger nog rätt bra i planeringskalendern, tror jag.
Fotograf bokad
Florist bokad
Catering kontaktad och ska provsmaka framöver
Klänning bestämd och ska bokas
Ring bestämd och ska bokas
Musik till kyrkan klar
Präst på gång
Veteranbilsägare kontaktad
Serveringsfolk kontaktad
Egengjorda inbjudningar ligger klara
Till saken hör att vi bor som sagt i Norge så jag måste passa på att beta av massa saker de gånger jag väl är hemma i Gbg.
Sen håller jag på att pysslar för fullt med dekoration och skyltar och allt möjligt. Jätteroligt! 
Hur ligger ni andra till?
Nu kanske vi kan få in lite bilder så smått på klänningar, ringar, inbjudningar och annat kul?!