• Lev idag

Någon annan som ska gifta sig 28 juli 2012?

Jag och min sambo planerar för bröllop den 28 juli 2012 på Gotland. Och jag skulle tycka det vore så roligt om det fanns fler man kan dela erfarenheter, tips och råd och bolla idéer med. Finns det fler som ska gifta sig 28 juli 2012?

• Svar på tråden Någon annan som ska gifta sig 28 juli 2012?
  • Hanna05
    Nudax skrev 2011-10-21 08:21:46 följande:
    Nu är det snart bara 10 månader kvar hörrni! =D Går snabbare än man tror också säkert, lite pirr börjar det kännas för mig iaf =P
    SAMMA HÄR!! Känns sjukt nära faktiskt, nyss var det över 1,5 år,, :P
  • Nudax
    Hanna05 skrev 2011-10-21 10:24:58 följande:
    SAMMA HÄR!! Känns sjukt nära faktiskt, nyss var det över 1,5 år,, :P
    Precis!!! Så skönt med andra som förstår. Folk omkring en, som inte ska gifta sig, tycker ju 10 månader är jättelångt =P Men i bröllopsfixande livet börjar det kännas allt mer nära =P
  • Lev idag

Ja det känns verkligen som att tiden har gått jättefort och att det inte alls är lång tid kvar. roligt! Ang min klänning så har den kommit nu! Yeeej säger jag bara! Superkul! Provade den i veckan. Det kommer bli superbra! Ang säljaren som jag köpte den av på ebay så vet jag inte de just nu. Jag ska kolla de när jag kommer hem till en dator, nu skriver jag från mobilen. Därför kan jag inte hellee citera andra inlägg. Men jag kollar det!

• Fru 0728

Wow, det verkar vara flera som beställt/fått hem sina klänningar alla redan. Nu får jag lite panik, hade tänkt beställa från Milly i månadsskiftet jan/feb. Är det kanske för sent att beställa då? Vill gå ner några kilo tills beställnigen men ack så svårt det är.....

• Fru 0728
    Lev idag skrev 2011-10-05 20:32:41 följande:
    Det bandet jag vill ha brukar ta 1000:-/person. Och de brukar vara 5 st. Så 5000:-.
    Inte så dyrt. Så helt okej.

Har även pratat med en vän om hans band kan spela in den Gotländska brudmarschen på elgitarr som vi kan ha som in och utgångsmusik :D
    Så det ska bli spännande!
    Fick hem organza löparna här om dagen. :D
    Och fick en avi på ett paket. Antar att det är banden till stolarna :D Spännande! 
    Får man fråga var du har beställt organza löparna?
  • Charlie13

Hej! Vi ska också gifta oss 28 juli i Kiruna kyrka! Vi har börjat med Inbjudningskorten (skriver ca 50 st för hand) Save the dates nästan färdiga, skickas ut till jul Servettringar av ståltråd och pärlor bara några kvar Rosa servetter inhandlade Kyrka bokad Lokal bokad Klänning beställd Frack hyr vi Det var nog det! Vårat tema är rosa/ivory

• Hanna05
    Shedevil skrev 2011-10-21 19:49:06 följande:
    Wow, det verkar vara flera som beställt/fått hem sina klänningar alla redan. Nu får jag lite panik, hade tänkt beställa från Milly i månadsskiftet jan/feb. Är det kanske för sent att beställa då? Vill gå ner några kilo tills beställnigen men ack så svårt det är.....
    Ja det tar ju oftast 3 månader innan klänningen kommer, sen kanske den behövs justeras. Så du borde nog börja titta redan nu. De flesta klänningar går sy in två storlekar ..
  • Nudax
    Shedevil skrev 2011-10-21 19:49:06 följande:
    Hej! Hade också tänkt beställa först då, men beställde redan nu bara för att det var rea på just den jag ville ha. Ska också tappa rätt många kilon innan sommaren dock, så jag beställde en i 2 storlekar för liten. Kan låta riskfyllt men också som en sporre =P Det värsta som kan hända är att man får sälja den vidare, men jag tror det kommer att gå bra =)
  • Lev idag
    Shedevil skrev 2011-10-21 19:51:55 följande:
    Får man fråga var du har beställt organza löparna?
    Har köpt löparna via en säljare på ebay. :D
  • Lev idag
    MsChevy skrev 2011-10-21 07:59:37 följande:
    Vad hette säljaren?
    flyingsky2011, hette säljaren på ebay som jag köpte min klänning av :D
    Och så här ser den ut;

Svar på tråden Någon annan som ska gifta sig 28 juli 2012?