• Lev idag

Någon annan som ska gifta sig 28 juli 2012?

Jag och min sambo planerar för bröllop den 28 juli 2012 på Gotland. Och jag skulle tycka det vore så roligt om det fanns fler man kan dela erfarenheter, tips och råd och bolla idéer med. Finns det fler som ska gifta sig 28 juli 2012?

• Svar på tråden Någon annan som ska gifta sig 28 juli 2012?
  • Fru 0728

Nu är det mindre än 4 månader kvar:) Hur går det för er alla? Glöm inte att nu kan vi beställa hindersprövningen:D Kram på er!

• Nudax

Yes, nu närmar det sig med stormsteg!!! Går bra här! Det enda som känns lite osäkert är min viktnedgång, den går sakta men säkert men nu måste den skyndas på om jag ska hinna i klänningen.

För er andra? =)

• Charlie13

Vi var och provade ut en kostym till m2b idag! Den ska köpas i maj är det tänkt, eftersom att han tränar som en liten galning nu är det svårt att veta storlek. :)

Annars har vi skickat ut inbjudningarna nu för ett tag sen och det droppar in svar med jämna mellanrum! Festhäftet är färdigt i datorn och vi skriver ut och gör färdigt dem allt eftersom folk OSAr! :) Nu har ungefär hälften svarat så det är ju kul!

• Nudax

Hej hörrni!

Nu är det 13 vecor kvar! Helt galet!!! =D Själv kan jag inte riktigt fatta det...

Hur går det för er andra? =)

• Charlie13

Vi har sytt färdigt alla servetter och har börjat på stolsöverdragen!  13 st färdiga, bara 79 kvar!

• Nudax
    Charlie13 skrev 2012-05-01 19:15:40 följande:
    Vi har sytt färdigt alla servetter och har börjat på stolsöverdragen!  13 st färdiga, bara 79 kvar!
  • Nudax

67 dagar kvar!!!!!!!!!!!!!!!!
    Den 10:e helgen från nu!!!!!

Galet när man tänker på hur nära det är? =D

Ganska dött i den här tråden nu kan jag tycka, var är alla som gifter sig den 28/7? =)

Hur ser det ut för er?

• Charlie13

Hahaha ja det är fruktansvärt dött i den här tråden!!

Jag tycker att det mesta har börjat falla på plats! Massa småsaker kvar dock! Vi har ÄNTLIGEN fått tag i ett band som kan spela!! 4000 kr (som min pappa betalar! jippiiie)

Något irriterande är att våra servitörer HELT PLÖTSLIGT absolut inte kan längre. Så nu måste vi verkligen hitta nya!

• Nudax
    Charlie13 skrev 2012-05-22 17:36:58 följande:

Hahaha ja det är fruktansvärt dött i den här tråden!!

Jag tycker att det mesta har börjat falla på plats! Massa småsaker kvar dock! Vi har ÄNTLIGEN fått tag i ett band som kan spela!! 4000 kr (som min pappa betalar! jippiiie)

Något irriterande är att våra servitörer HELT PLÖTSLIGT absolut inte kan längre. Så nu måste vi verkligen hitta nya!

Visst är det!? Började tro att alla andra ställt in sina bröllop ;D Hade varit kul nu när det närmar sig, tycker jag, att få bolla lite med andra som ska gifta sig samma datum =)

Vad skönt att det mesta börjat falla på plats! Samma här =) Störigt med servitörerna bara! Var det privatpersoner eller genom firma?
  • EmelieKarlsson

Hur gör man med en "ovillig" brudtärna? I början var hon jätte på. Men när jag ringde idag och kolla om hon hade möjlighet att komma över när vi ska öva med prästen fick jag till svar att hon inte ville lägga utt 200 för det......känns nästan som om hon vill skippa allt

Svar på tråden Någon annan som ska gifta sig 28 juli 2012?