• Lev idag

Någon annan som ska gifta sig 28 juli 2012?

Jag och min sambo planerar för bröllop den 28 juli 2012 på Gotland. Och jag skulle tycka det vore så roligt om det fanns fler man kan dela erfarenheter, tips och råd och bolla idéer med. Finns det fler som ska gifta sig 28 juli 2012?

• Svar på tråden Någon annan som ska gifta sig 28 juli 2012?
  • Sandra och Joakim

Vi ville verkligen gifta oss den 28/7 2012 eftersom det är "vårt" datum men vi var "bara" 11 månader från datumet när vi började titta på lokal för festen så vi var tvungna att ändra datum.. Så känslomässigt tillhör vi er grupp men 25/8 blir vårt datum istället!

• Nudax
    Lev idag skrev 2011-10-22 19:41:18 följande:
    flyingsky2011, hette säljaren på ebay som jag köpte min klänning av :D
    Och så här ser den ut;

Oj, jättehäftig! =D
  • Charlie13

Är det någon som har lust att lägga in lite av sina inspirationsbilder för dukning/pyssel och andra allmänna idéer/tips?

En sak vi gör är att ha ett eget festhäfte till barnen. Vi har gjort ett till de under 7år och sen ett till de som är mellan 8-11. Först tänkte vi på en liten pysselhörna men det finns inte riktigt plats, så vi ska nog köra på en liten favour till barnen med kritor så har de att göra medan alla vuxna surrar!

• Hanna05
    Charlie13 skrev 2011-10-25 19:50:47 följande:

Är det någon som har lust att lägga in lite av sina inspirationsbilder för dukning/pyssel och andra allmänna idéer/tips?

En sak vi gör är att ha ett eget festhäfte till barnen. Vi har gjort ett till de under 7år och sen ett till de som är mellan 8-11. Först tänkte vi på en liten pysselhörna men det finns inte riktigt plats, så vi ska nog köra på en liten favour till barnen med kritor så har de att göra medan alla vuxna surrar!

Bra ide med det till barnen! :D Vad har du i festhäftet till dem under 7 år?
  • Charlie13

Jag har egentligen bara massa bilder för dem att fylla i med kritorna! Bamse, Bumbjibjörnarna, osv :P Sen är det någon sån där dra från punkt till punkt så blir det en bild. Och sen finns det fyra sidor där det står Egen sida som är helt tomma :)

• Aletta

Oj! Vad långt alla har kommit. Vi har prel planerat att gifta oss den 28/7. Men vi har inte ordnat med någonting än! Vi har ju bara varit förlovade några veckor. Men det kanske är dags att börja kolla på lokal ändå.....

• Sandra och Joakim

Det beror lite på varni ska gifta er. Ska ni gifta er i Sthlm så är nog mycket redan uppbokat :-/

• Hanna05
    Charlie13 skrev 2011-10-26 16:41:38 följande:
    Jag har egentligen bara massa bilder för dem att fylla i med kritorna! Bamse, Bumbjibjörnarna, osv :P Sen är det någon sån där dra från punkt till punkt så blir det en bild. Och sen finns det fyra sidor där det står Egen sida som är helt tomma :)
    Okej :) Vart hittade du fylla i bilderna? :)
  • Lev idag
    Aletta skrev 2011-10-26 17:18:04 följande:
    Oj! Vad långt alla har kommit. Vi har prel planerat att gifta oss den 28/7. Men vi har inte ordnat med någonting än! Vi har ju bara varit förlovade några veckor. Men det kanske är dags att börja kolla på lokal ändå.....
    Ja jag håller med "Sandra och Joakim" på den punkten. Det beror helt på vart ni vill gifta er. Här på Gotland där vi ska gifta oss är allt nästa sommar redan uppbokat 1 år innan. Så på vissa platser och i vissa städer måste man vara i väldigt god tid.
    Men på vissa ställen går det superbra. Så det beror helt på.
  • Nudax
    Charlie13 skrev 2011-10-25 19:50:47 följande:

vad kul, sådär har vi också gjort! =D Med barnhäftena alltså =) Vi har dock bara ett vuxenhäfte och ett för yngre barn, inte 3 olika såsom ni =)
Svar på tråden Någon annan som ska gifta sig 28 juli 2012?