• smultron 74

Las Vegas

Hej!
    Jag och min älskling skall gifta oss i Las Vegas i vår och skulle väldigt gärna höra lite hur andra har haft det som gjort det samma! Tacksam för bra tips på förberedelser, kläder, ställe att äta middag på efter m.m.

Tacksam för svar!!

• Svar på tråden Las Vegas
  • smultron 74

Grymt flyt jag har idag...:( Googla på "korta bröllopsklänningar" En bit ner i listan finns milas-atelje.dinstudio.se/ klicka på den och sen" korta brudklänningar" Sen klänning nr. 11 i listan...

• raring
    smultron 74 skrev 2011-10-14 13:13:46 följande:
    Grymt flyt jag har idag...:( Googla på "korta bröllopsklänningar" En bit ner i listan finns milas-atelje.dinstudio.se/ klicka på den och sen" korta brudklänningar" Sen klänning nr. 11 i listan...
    superfin!! den skulle jag kunna tänka mig själv också faktisk. och skönt att ha allt det viktiga fixat!! då vet man att det liksom blir av

ang ring så kommer min karl inte att ha en till ring, men mitt ex hade två ringar, han hade faktiskt också en diamant i sin vigselring, fast en svart - snyggt!
    Min kära blivande man är dock ingen smyckeskille och har dessutom ganska korta fingrar så jag tycker att det passar bättre med en ring på honom. men i allmänhet tycker jag att det är jättefint med män som har två ringar. Jag har sett att det kommer mer och mer. 
  • bellalicious

Jätte fin klänning smultron :D

Min kille är inge smyckeskille så det blir bara en ring till honom.

Har ni tänkt på vad ni ska ha över eran klänning? Jag sitter fanetiskt och försöker hitta någon kappa eller liknande, jag är ingen bolero tjej.. Tänka på kappa eller liknande men sedan börja jag tänka att jag kanske är för "kort" för en kappa? Är 163 cm lång.. inte så jätte kort men har inga långa ben..

Jag blir tokig på letandet av skor och "jacka" :)

• smultron 74

Halloj!
    Den klänningen var ju verkligen läcker!!!

Hjälp, vad det finns mycket att välja på... Mailade till affären som har "min" klänning och de skickar klänningar över hela Sverige, så jag tror att det blir att jag beställer den och passar den inte är det ju bara att skicka tillbaka.
    Längtar dock efter att berätta om våra planer för min närmaste tjejkompis så vi kan åka och kolla lite affärer med brudklänningar bara för att det är kul! ;)

God natt från en nattuggla på jobbet!

• raring

Igår postade vi in papprena till skatteverket! Tjohoo, nu är det inte långt kvar ju!!
    Och vi har fyllt i ESTA på nätet och allt sånt där obligatoriskt också. Så nu är det bara detaljer kvar, tex skor.... jag blir galen snart. Skor är svårt! Jag hittar massor av roliga skor som jag vill ha, fast som inte passar till bröllopet :-/

• smultron 74

Hej! Vad kul raring, ni har ju verkligen inte långt kvar nu!! Avis... Vi ska väl göra detsamma med papper och ESTA och allt typ i mars... Ja, skor är inte någon lätt nöt att knäcka. Har kollat runt lite också men så länge jag ej köpt klänning så är det ju inte köpläge riktigt... Får nog bli en tripp till Malmö där klänningsaffären ligger, är nu intresserad av flera av deras klänningar och det blir ju väldigt knepigt. Känner att jag vill prova dem på! Ha en bra dag!!

• raring
    smultron 74 skrev 2011-10-19 12:59:21 följande:
    Hej! Vad kul raring, ni har ju verkligen inte långt kvar nu!! Avis... Vi ska väl göra detsamma med papper och ESTA och allt typ i mars... Ja, skor är inte någon lätt nöt att knäcka. Har kollat runt lite också men så länge jag ej köpt klänning så är det ju inte köpläge riktigt... Får nog bli en tripp till Malmö där klänningsaffären ligger, är nu intresserad av flera av deras klänningar och det blir ju väldigt knepigt. Känner att jag vill prova dem på! Ha en bra dag!!
    ja prova prova!! själv har jag inget tålamod till att prova alls. min klänning beställdes ju från nätet vilket var en jättechansning. tur för mig att det funkade!
    Jag var inne en snabbvända i ett par butiker här i göteborg men jag gillade inte biträdena - de verkade så pantade och bimboaktika på något sätt så jag fick nästan panik och ville bara ut.
  • smultron 74

Aj då, hade faktiskt tänkt ta med en tjejkompis och åka till Göteborg för att prova lte och kolla runt men det kanske inte är läge då ...:( Man vill ju ha proffsig hjälp och trevligt bemötande annars får det vara!!

Svar på tråden Las Vegas