smultron 74 skrev 2012-01-08 11:03:16 följande:
Hade ju en fundering till... Hur tänker ni med övriga smycken? Armband, halsband mm? Fick själv ett toksnyggt halsband av min M2B i julklapp som är självskrivet (Efva Attling). Men örhängen och armband är jag osäker på..!
Jag kommer att ha små diamantörhängen (bara "pluppar") och ett "diamant"-armband, ett smalt som glittrar (köpte för 35 spänn hehe). Halsband skippar jag. Jag är ingen smyckesperson till vardags och klänningen kräver en del uppmärksamhet i sig själv så jag tror att jag riskerar att se ut lite julgran om jag går för hårt ut med annat pynt.
Jag tycker oftast att det är snyggast om man bara har 2 utav de 3 delarna (armband, örhänge, halsband) om det inte är så att man har en väldigt enkel klänning för då kan det fungera med hela kitet. Men det är en högst personlig åsikt

Stefanny skrev 2012-01-10 18:20:15 följande:
Hej! vi har dator krasch och sjukdomsinvasion här hemma!!! Alla ligger i hög feber och hosta, men bättre att få det nu än om fyra veckor!!
hur går det för er!
Vi är snart gifta!!!
Tiden går galet snabbt nu!!
Krya på er!!! Vi har just rest oss från en omgång svinkoppor och halsfluss. Avslutar penicillinkuren imorgon. Nu ska jag vara frisk ett år. Minst.
En månad kvar nu!!! Wiii!