smultron 74 skrev 2011-10-09 17:41:54 följande:
Hej! Det var ju en bra fråga... Har inte en aning men man kanske kan surfa runt lite här och kolla hur andra har gjort :)... Beställde Las Vegas Guide- boken, tokbra med alla tips och trix. Vi håller på och försöker välja hotell vi ska bo på. Det lutar just nu åt Vdara, men det har svängt många gånger de senaste veckorna så vi får se när det blir bokningsdags.. Flighterna måste bokas först känns det som! Hittat en ny klänning via en hemsida som jag vill ha. Kan beställas eller åka och provas i Malmö, krävs lite planering mm då vi har långt dit men det vore kul att känna på tyget och prova i affär innan man bestämmer sig... Hur gjorde ni med klänningarna, friska upp mitt minne är ni snälla!?
jag beställde klänningen från Kina på
www.lightinthebox.com
och så har jag köpt en underkjol därifrån också. ska se om jag kan lägga upp en bättre bild snart

den förra sög ju.
jag ska på bröllop i australien om två månader och har däremot tokpanik över vad jag ska ha på mig!!! Det är ju sommar där då och i affärerna här finns bara höstfärger
Vet ni vad som gäller när dress code för kvinnor är "coctail dress"? är det knälångt eller kortare kläning som gäller?