bellalicious skrev 2011-08-30 12:39:56 följande:
Tack :) Har några kg att bli av med först sedan kommer jag se ut som en gudinna ;) Haha nejdå men jag älskar verkligen klänningen. Jag skulle vilja antingen ha röda klackskor eller silver glittriga skor (då går det ju ihop "smycket" på klänningen. men converse ide´n är inte alls dum! Jag älskar ju converse :) Gillar frisyren på klännings modellen väldigt mycket också -problemet är att mitt hår är "fint" eller vad man ska säga - för at en frisyr ska hålla krävs det litervis av hårspray typ.
Bra fråga vad han ska ha på sig du, han letar efter en svart kavaj/blazer just nu. Han är verkligen inte en kostym kille men jag har sagt att huvudsaken att man är bekväm så får han på sig vad han vill :) Vad ska din kille ha på sig?
Ska du walk down the aile själv eller ska du gå tillsammans med din kille elelr någon annan? :)
haha, ja jag vet vad du menar med "fint" hår - det har jag med. fjantigt, spikrakt, fjunhår! men jag tänker att man borde kunna böja till det på nåt sätt med lite bra produkter. fast jag har nog aldrig lyckats få någon frisyr att hålla en hel dag. håret är liksom för halkigt.
min kille ska ha en kostym som han redan har hemma, den är en finare sort och med smala kritstreck i lila. är snyggare än det låter! sedan ska han ha en glansig ivoryväst (som den på bilden i galleriet) och en mörklila kravatt. min kille går ofta i kostym på jobbet (även om det är mer manchesterbyxor och t-shirt hemma), så han känner sig bekväm i detta.
och ingången i kapellet ja!! en NY fråga!!!! jag som trodde att jag hade tänkt på allt... ingen aning! jag skulle spontant säga att barnen får gå in först, sedan mannen och jag ihop efter dem. är ingen big fan of symboliken "give her away", som ur ett feministiskt perspektiv ser ut som att kvinnan inte är livegen utan en ägodel som ges till en ny person. men smaken är ju olika! du då??