• smultron 74

Las Vegas

Hej!
    Jag och min älskling skall gifta oss i Las Vegas i vår och skulle väldigt gärna höra lite hur andra har haft det som gjort det samma! Tacksam för bra tips på förberedelser, kläder, ställe att äta middag på efter m.m.

Tacksam för svar!!

• Svar på tråden Las Vegas
  • smultron 74

Såg just att på Bubbleroom finns den på en modell, ser ännu finare ut på! Heter Alfi dress.

• bellalicious
    smultron 74 skrev 2011-08-22 14:26:59 följande:

Såg just att på Bubbleroom finns den på en modell, ser ännu finare ut på! Heter Alfi dress.

Klänningen är jätte fin, och med svarta skor tror jag att du kommer att se jätte snygg ut :)

Jag älskar rött och har hittat flera fina röda skor men tänker att det kanske inte passar med den klänningen jag ska ha?

• smultron 74

Jodå, det tror jag kan passa!!

En annan fråga, har ni kollat på vigselringar? Vad har ni för förlovningsringar?

• bellalicious
    smultron 74 skrev 2011-08-22 14:42:46 följande:

Jodå, det tror jag kan passa!!

En annan fråga, har ni kollat på vigselringar? Vad har ni för förlovningsringar?

Försökte hitta min förlovningsring på nätet (köpt på Albrekts guld) men den fanns inte med längre. Den är i vitguld och har små diamanter på. Jag har aldrig tyckt om släta ringar eller guld ;) Jag vill inte ha en till ring (ialla fall som jag känner nu), jag har rätt små händer och två ringar på mina små fingrar..det kommer inte se klokt ut! ;) så vi har tittat runt på halsband/armband/örhängen istället :)

Har ni börjat kolla runt?

• smultron 74

Ja, alla sätt är bra.. Man ska ju göra som det passar en själv!

Vi har släta förlovningsringat i Titan, som vi delvis designat själva, är ju 10 år sedan så nu har jag sett ute på olika sidor att det finns flera titanringar nästan identiska med våra. Min är 6 mm bred och min älskling har 7 mm. Om jag ska få plats med en till så får jag minska på bredden på min ring och då skulle jag vilja att de båda är lika breda, kanske 4 mm vardera ( vet ej om det går att böja på fingrarna då måste kolla detta ;) ) Skulle vilja ha tre stenar på den nya ringen....

• raring

Nämen jösses vad ni avhandlar mycket när man är borta en dag :-P

Kul med klänningsdiskussioner! Jag har nog, nästan, bestämt mig för denna:
    http://www.lightinthebox.com/Ball-Gown-Strapless-Floor-length-Organza-Wedding-Dress_p171536.html

Vill gärna ha en lite kul klänning. Sedan kommer jag eventuellt vara lite gravid i februari också (har tagit ut spiralen nyss) och måste kunna knö in en mage om behovet uppstår haha. Vad tror ni? Jag kommer beställa den i vitt med kanske champagne-färgat eller vitt band (ej grönt).

Sedan kanske det blir något mer coctail-aktigt till kvällen. Gärna i en kul färg! 

Men nu MÅSTE vi bestämma oss för kapell eller vildmark!! grrr 

• smultron 74

Väldigt fin klänning!! Förstår att du föll för den! Jag hade röstat på vildmarken! Med den klänningen mot de häftiga bergsformartionerna, hjälp vilka fina bilder det blir ;) Önskar lycka till och håller en tumme att det blir lite "trångt" i klänningen ;)! Har ni spanat på ring någonting?

• bellalicious
    raring skrev 2011-08-22 21:17:35 följande:
    Nämen jösses vad ni avhandlar mycket när man är borta en dag :-P

Kul med klänningsdiskussioner! Jag har nog, nästan, bestämt mig för denna:
    www.lightinthebox.com/Ball-Gown-Strapless-Flo...

Vill gärna ha en lite kul klänning. Sedan kommer jag eventuellt vara lite gravid i februari också (har tagit ut spiralen nyss) och måste kunna knö in en mage om behovet uppstår haha. Vad tror ni? Jag kommer beställa den i vitt med kanske champagne-färgat eller vitt band (ej grönt).

Sedan kanske det blir något mer coctail-aktigt till kvällen. Gärna i en kul färg!

Men nu MÅSTE vi bestämma oss för kapell eller vildmark!! grrr

Otroligt vacker klänning :D Den måste du ha!

Är också ute efter en coctailklänning i en kul färg, färgglatt ska det vara!

Förstår att det är svårt att bestämma sig, dumt att ska det vara så "kallt" där i Februari! Men jag håller med smultron, vildmarken och den klänningen. bilderna kommer att vara fantastiska!

• raring

Puss bellalicious och smultron för era fina ord!!!

Ang ringar så ser mina ut ungefär så här. Den med en sten är förlovningsrin. Fast bägge ringarna är 3mm. Och jag som inte ens är en diamant-tjej... Förvånad  hihi.
    Kan nämna att i mitt förra äktenskap hade vi titanringar: en förlovningsring som var 4mm och en vigselring som var 2mm och med en diamant i vid vigseln (sedan satte jag i en till diamant varje år som vi var gifta). Det var också fint.
  • smultron 74

Jättefina ringar och väldigt fin id'e att sätta in en sten för varje år!

Svar på tråden Las Vegas