bellalicious skrev 2011-08-19 12:51:46 följande:
Hur länge har ni tänkt att stanna i LV? och förutom att gifta er, vad har ni tänkt att göra där?
Vi stannar 1,5 vecka. Åka helikoptertur till Grand Canyon, Hoover dam är några av de saker vi tänkt göra där :)
Nu kom jag på en till fråga! Vart har ni tänkt att äta bröllops middagne någonstans?
Googlar mig galen ang just middagen. Vi kommer troligen bli 14 personer all som allt och vill inte att det ska bli allt för sjukt dyrt, men ändå fint. Jag har mailat med "Top of the world"-restaurangen i stratosphere och undrat vad vi kan få för $80 per skalle och på kvällstid får vi inte mycket... medel ligger på 85 per person och då ingår ingen dryck, ingen tårta eller liknande. Men man kan få en hygglig setup under lunchtid, men det vill vi nog inte.
Vad kollar ni på för alternativ??
Vi kommer att vara i vegas i en vecka och vi kommer nog att hyra bil så att vi kan åka till grand canyon och lite outlets och sånt, men i övrigt tror jag inte att man behöver gå sysslolös - att bara titta in i alla roliga hotell tar tydligen många dagar...