raring skrev 2011-08-29 09:58:23 följande:
ja, jag håller på att trakassera min planner dagligen med 1000 frågor, om allt från blom-färger till tårtor

men hon svarar hittills tålmodigt på alla frågor (fast jag kan ju inte se eventuella grimaser på andra sidan haha).
nä, cermonin tar inte 50 minuter utan typ en kvart. men sedan har vi en halvtimmes foto. om man loggar in på deras hemsida kan man kolla alla tider i sin wedding plan. där står det när limon ska hämta upp och allt. ganska praktiskt.
fasen vad smarta ni vad när ni tänkte på live-sändningstiden!! det hade vi inte en tanke på

men men... haha.
Vi ska äta på en restaurang som heter Caneletto som ligger i Venetian-hotellet, med utsikt över "venedig". verkar mysigt och hade bra priser! vi beställde bröllopstårta att bli levererad från kapellet dit också. vi har bokat menue due enligt följande:
www.littlechapel.com/products/receptions/off-...
Bra priser!! Väldigt mycket bättre än allt annat vi kollat på, plus att de inte har ngt minimiantal (många kräver att man ska vara 25 pers för att få en gruppmeny).
Borde göra som du och trakassera min wedding planner med frågor! Så man får det gjort och slipper tänka på det. Ja jag såg att man kan logga in på deras hemsida men jag måste ha missat att få lösenordet? (Mailar wedding planner asap!)
Oh vad mysigt det låter, utsikt över venedig ;) Skönt också att ni fick välja gruppmeny, konstigt att man måste vara 25 pers för att få välja det! Vi går runt och försöker komma på vad för sorts resturang vi skulle vilja äta på efter bröllopet, svårare än vad man kan tro :)
Bokade precis hotellet, blev circus circus med de lite "finare" och nyare rummen. Hade man inte spenderat så mycket på bröllopet så hade man kunnat lyxa till det lite mer :)