smultron 74 skrev 2011-09-02 12:51:40 följande:
Superfina uppsättningar¨på hår! Jag har samma nordiska "fjös-hår"! Inte lätt med frisyrer och uppsättningar... Men jag funderar på att anlita någon i LV att fixa frillan, hur vet man vem man ska välja bara??
När det gäller efternamnet så kommer jag ta min älsklings namn, som också våra barn (4 1/2 och 1 1/2 år) heter. Han har ett ovanligt efternamn men mitt är det bara 5 personer som heter men jag är inte så väldigt förtjust i mitt efternamn så jag byter gärna!!
Ang hår och smink i LV så har jag läst en del om att "glamsquad" skall vara bra. Jag har inte hört om någon annan iofs, men glamsquad har nämnts säker 10 ggr i andra trådar. Då speciellet en kille som heter James.
Jag tror att det är glamsquad man hamnar hos om man köper hår+smink av chapel of the flowers också, så de är nog rätt stora. Dock så verkar det inte vara någon salong man går till då, utan en person kommer till digg hotellrum och fixar dig där. Jag funderar lite på det jag med, men hoppas fortfarande på att syrran ska kunna fixa mig istället. Vi ska provfixa nån dag så får vi se hur det går...
Kul att du också har barn! Ska inte de följa med till Vegas alltså? Hur länge ska ni vara borta?