Hej tjejer!
Hjälp vad många ämnen ni har hunnit diskutera... Ska se om jag kan uppdatera lite nu då...
Såå snygga skor ni lagt ut bilder på! Speciellt de silvriga! Jag kan tyvärr inte heller köra på några höga klackar då älsklingen endast 2 cm längre än mig.. Blir ett par med liten, liten klack som jag redan har, de är svarta. Kommer nog passa bra till den svart-vita klänningen som jag blivit alldeles kär i! Har kollat i affärerna som har Vila men den har ej funnits där, skulle gärna vilja känna på materialet och prova den innan jag bestämmer mig!
Superfina uppsättningar¨på hår! Jag har samma nordiska "fjös-hår"! Inte lätt med frisyrer och uppsättningar... Men jag funderar på att anlita någon i LV att fixa frillan, hur vet man vem man ska välja bara??
Alla musikstycken är ju väldigt vackra, men Josh Groban är ju aldrig fel! Vi kommer ju att akompanjeras av det underbara ljudet av helikopterns rotorblad så det känns liksom inte som att det blir någon musik för oss.. ;) Får spela lite före på hotellet istället
När det gäller efternamnet så kommer jag ta min älsklings namn, som också våra barn (4 1/2 och 1 1/2 år) heter. Han har ett ovanligt efternamn men mitt är det bara 5 personer som heter men jag är inte så väldigt förtjust i mitt efternamn så jag byter gärna!!
Bra det där med blanketterna, ska också skriva ut dem så att man har dem klara, kan inte tiden gå lite fortare... :)