• smultron 74

Las Vegas

Hej!
    Jag och min älskling skall gifta oss i Las Vegas i vår och skulle väldigt gärna höra lite hur andra har haft det som gjort det samma! Tacksam för bra tips på förberedelser, kläder, ställe att äta middag på efter m.m.

Tacksam för svar!!

• Svar på tråden Las Vegas
  • raring

här kommer en ny bild. denna har nu kostat mig 500 spänn efter att de kompenserat mig för att ena bandet inte var fastsytt ordentligt. Fynd!!

• raring
    smultron 74 skrev 2011-10-09 17:41:54 följande:
    Hej! Det var ju en bra fråga... Har inte en aning men man kanske kan surfa runt lite här och kolla hur andra har gjort :)... Beställde Las Vegas Guide- boken, tokbra med alla tips och trix. Vi håller på och försöker välja hotell vi ska bo på. Det lutar just nu åt Vdara, men det har svängt många gånger de senaste veckorna så vi får se när det blir bokningsdags.. Flighterna måste bokas först känns det som! Hittat en ny klänning via en hemsida som jag vill ha. Kan beställas eller åka och provas i Malmö, krävs lite planering mm då vi har långt dit men det vore kul att känna på tyget och prova i affär innan man bestämmer sig... Hur gjorde ni med klänningarna, friska upp mitt minne är ni snälla!?
    har du någon länk till den nya klänningen? nyfiken! och hur går tankarna kring skor för er? jag hittade ett par grymt coola på en engelsk sida men de var liiite för små så jag skickade tillbaks dem. men jag tänker att jag kanske kan hitta några fynd i australien. där är det ju sommar så det finns nog mer att välja på i butikerna där än här...
  • bellalicious

Tack för tipset! Vi har också beställt guide boken, berättade om den för fästmannen och han sa "den måste vi ju beställa nu!!!" Haha

Raring, din klänning är så vacker och du med :)

Skor ja, jag har lagt tankar om skor åt sidan. kunde sitta flera timmar och bara surfa efter ett par skor men hitta inget. Suck.

• raring
    bellalicious skrev 2011-10-11 20:40:35 följande:

Tack för tipset! Vi har också beställt guide boken, berättade om den för fästmannen och han sa "den måste vi ju beställa nu!!!" Haha

Raring, din klänning är så vacker och du med :)

Skor ja, jag har lagt tankar om skor åt sidan. kunde sitta flera timmar och bara surfa efter ett par skor men hitta inget. Suck.

du, nu i veckan så såg jag  förresten ett par skor på bianco som såg ut som de där glittriga du gillade, fast inte riktigt lika skyhöga. kanske kan vara värt att kolla in  om du bor i en stad där bianco finns?
  • raring

och tack för de fina orden också!!

• bellalicious
    raring skrev 2011-10-11 22:15:55 följande:
    du, nu i veckan så såg jag förresten ett par skor på bianco som såg ut som de där glittriga du gillade, fast inte riktigt lika skyhöga. kanske kan vara värt att kolla in om du bor i en stad där bianco finns?
    Åh fanns det? Finns ingen bianco affär där jag bor men ska minsann ta och åka in till sthlm ihelgen och kika :D Tack!
  • smultron 74

Halloj tjejer!! Då var både flygresan och hotellet bokat och betalt! Så skönt att det är klart:) Helikopterbröllop by night över Vegas är också bokat... Nu är det klänning som är nästa steg. Har ju hittat en på nätet, ska se om jag lyckas lägga upp länken... Kul att se vad ni tycker! Ring har jag också hittat, testar med länk dit också. Ska ej beställa via nätet utan låta de som gjorde våra förlovningsringar få göra den. Min M2B ska också ha en ring till...Ska era killar ha det också?

• smultron 74

Nähe... Såg själv att det inte funkade... Sitter med Ipaden, kanske därför... Ok... Gå in på milas-atelje.dinstudio.se/ Klicka på "korta brudklänningar" och sen är det bild nr 11! Vad tycker ni??

Svar på tråden Las Vegas