• smultron 74

Las Vegas

Hej!
    Jag och min älskling skall gifta oss i Las Vegas i vår och skulle väldigt gärna höra lite hur andra har haft det som gjort det samma! Tacksam för bra tips på förberedelser, kläder, ställe att äta middag på efter m.m.

Tacksam för svar!!

• Svar på tråden Las Vegas
  • Stefanny

Hej tjejer!
    Sambon är bortrest och jobbar i två veckor nu så hinner inte med datorn så mycket.

Vad underbart det låter med bröllopet i Australien!! Och underbart att få lite egentid!
    Jag tycker absolut att vi ska försöka tajma in en fika.

Vi har egentligen inte fått några råd om LasVegas mer än att circus circus är bra för barnen och att Mandalay bay är ett behagligt hotell att bo med små barn på.
    Vi ska ju vara 14 dagar i LA också så där blir det mer för barnen!
    Dottern är helt till sig över disneyland men det blir även Universal studios, seaworld och Hollywood .

Smultron: har du någon bild på klänningen? *nyfiken i en strut* Håller med Raring, det drar ihop sig även för dig!! tiden går verkligen fort nu!!

• smultron 74

Heej! Är ju så kass på att detta med länkar... Men om du går in på www.bridaloutlet.se och kollar på brudklänningar så heter den "Lilian", kostar 1990:-. Tycker den är kanon, ska beställas i benvit! Ni alla har ju bara ca 2 månader kvar! Vi får vänta i 5 månader...... Avis.... Har nu två olika titanringar som jag väljer emellan: www.zelini.se , alliansringar titan... Och sen står det "Vacker alliansring". Tre diamanter och rätt robust. Och.. Www.titanringar.com, webshopen, Ringar, med diamanter, ringen heter Starlight princess och kolla på den med tre diamanter... Är lite krånglig, jag vet;) .Säg gärna vad du tycker! Har en förlovningsring i titan som är helt slät och 6 mm bred, sammetsmatt. Den kommer få bli lite smalare för den nya ska vara 4 mm... Fördel att kunna böja på fingret ;)

• Stefanny

Hej tjejer!! NU har det gått ett tag sen vi skrev sist!! Idag är det 54 dagar kvar tills vi lämnar Sverige för att gifta oss!!
    Det är ju MINDRE än två månader!!!!!

Din klänning ser jätte fin ut smultron!! du kommer bli jätte vacker!!!

• smultron 74

Halloj!
    Kul att väcka lite liv i tråden... :)

Jag grunnar fortfarande på detta med klänningen... Ska jag ha en brudklänning verkligen...?? Det är Vegas i maj i en helikopter... Hittat en toksnygg klänning från Esprit som jag bara blev helt kär i (899 . Kass på länkar som jag är så finns den att hitta på www.esprit.eu. Det är den med massor av stora svarta prickar, jag vet det låter helt tokigt men den är skitsnygg! Kolla om ni orkar...

54 dagar det är ju helt fantastiskt! Vi har....bara 140 dagar kvar tills vi åker...:(
    Jaja, upp med min haka nu, den som väntar på något gott...

Nu borde väl raring snart vara hemma??
    Vart har Bella tagit vägen??

Kram på er!

• Stefanny

Jag försökte hitta den via länken du la in, men letar nog inte tillräckligt bra, vilket kategori ligger den under?
    Personligen tycker jag inte att en brudklänning är ett "måste" huvudsaken är ju att man själv känner sig fin och bekväm! Jag övervägde att ha kort ljusblå klänning flera gånger men min blivande man ville gärna se mig i en hellång klänning :)

Idag kom vigselintyget hem på posten, det kändes också ännu verkligare!
    Om mindre än två månader så är vi faktiskt iväg!!

Och för dig smultron så kommer det snart att vara Maj och medans ni är iväg och gifter er så sitter vi här hemma och är nostalgiska :)

• smultron 74

Heej tjejer och god fortsättning! ;)

Tja, då har jag beställt 5 festklänningar från Bubbleroom... Tokbilligt nu! Beställde bland annat den svart-vit randiga Vila klänningen som jag först var sugen på att gifta mig i , kostar nu 150! Då är man kittad inför Vegaskvällarna iallafall...

Hjälp vad tiden går långsamt, önskar det vore vår nu iallfall.. Ni har verkligen inte långt kvar!

Steffany, ska kolla vilken kategori Espritklänningen låg under. Den hänger redan hemma i garderoben, kunde inte motstå den när jag provade den i en affär i min stad! Dock osäker som sagt om den ska vara till bröllopet.. Min M2B säger att han gärna ser mig i en vit brudklänning så det lutar ju mest åt det just nu!

Ha några sista goa dagar av 2011 och snart så är det det året så vi ska gifta oss...!! ;)

• smultron 74

Hej igen!
    Esprit-klänningen fanns ej kvar på deras hemsida, tur att jag har den redan!
    ;)

• raring

hello girls!!

Australienresan var helt fantastisk på alla sätt, men det har varit galet mycket att göra på jobbet sedan jag kom hem så har inte haft tid att hälsa på er här förrän nu. Ska egentligen jobba idag med, men både jag och barnen är sjuka :-/

Bröllopet närmar sig med stormsteg! Jag hittade ett par skor från Jimmy Choo i Australien som var väldigt coola, men möjligtsvis lite kyliga om det blir kallt. Det får kanske bli att vaska fram ett par andra att ha i reserv.

Vi har nu bokat en helikoptertur till grand canyon också. Dyrt, men troligen väldigt värt det.

En kul och en tråkig grej har hänt sedan sist också.
    Min syster och hennes man kommer inte att följa med längre. Long story, men låt oss säga att jag är nöjd med att de inte följer med...
    Min kompis och hennes sambo som skall följa med har också bestämt sig för att gifta sig i vegas! De kommer att skrida till verket dagen efter. Väldigt kul tycker vi

Ni shoppar gärnet förstår jag! Kul! Börjar ni känna er "klara" än?

• Stefanny

hej tjejer!!
    Hoppas att ni har haft en BRA jul!!
    jag har köpt lite underkläder som jag hoppas passar hern i smaken :)
    vill ju att dom ska vara både snygga, bekväma och passa till klänningen och jag tror att jag har lyckats =)
    Vad roligt att du rustar upp inför resan smultron!! jag ska genast ta mig in på bubbelroom och se vad dom har för något!!

Välkommen tillbaka raring! och vad kul att ni haft det bra på resan och att ni blir fler som gifter er!!!!
    Vi jobbar hårt för att få med oss sambons bror+ familj!!

5,5 veckor kvar nu!! det är galet nära!!

Jag sitter själv hemma med två sjuka barn båda på udda sätt, men hellre nu än sen!!

• smultron 74

Heej! Välkommen hem raring!! Härligt att ni haft det bra! Kanon att du hittade skor! Är de väldigt öppna eller hur många grader är det egentligen i LV i februari? Ingen koll... Tråkigt med din syster men roligt med era vänner som också gifter sig! Våra vänner som vi ska träffa där gifter sig eller rättare sagt förnyar sina löften 2 dagar före oss, ska bli kul att gå på ett lite mer Crazy-wedding också, lite Elvis... ;) Grand Canyon har vi bestämt oss gör att hoppa över denna gången, kör nog bara till Hoover dammen. Häftigt att se det från en helikopter raring! Kul med underklädesshopping! Vad blev det?( om du vill berätta). Jag känner mig verkligen inte färdig med allt men jag har ju rätt lång tid på mig som sagt..:( Ni åker ju verkligen snart!! Vi ska kolla ringar efter nyår, ska bli såå kul! Snart dags för jobb! Go'kväll!!

Svar på tråden Las Vegas