Stefanny skrev 2012-01-23 11:36:56 följande:
Ja nu är det nära!! 14 dagar kvar tills vi åker nu!!
Jag har 9 arbetsdagar kvar, det känns overkligt, det går ju hur fort som helst!
Jag har också precis kommit hem efter en hel natts arbete, det ska bli såååå skönt med semester!
Min klänning har kommit nu, för stor såklart, hon envisades med att beställa i storlek 40 och jag har strl 36 i vanliga klänningar så jag kände med en gång att det inte skulle funka, och jag hade rätt, det krävs lite mer höfter och "bröst" än vad jag har om man ska ha en strl 40.
I morgon ska jag tillbaka och sy in den efter mina mått.
HUr går det för alla er med planeringen?
vi har ändrat oss angående cermonin och nu kommer Elvis att sjunga tre låtar!
Hallå!!
Ja, nu är det nära! Vi provade våra kompletta outfits igår och till min stora lättnad så passade allt. Skönt! Kan inte föreställa mig hur irriterad jag hade blivit om min klänning hade behövts sys om. Känner med dig Stefanny! Håller tummarna för att det var lätt fixat!!
Vår planering är annars klar. Vi har bokat lite shower och sånt nu också så¨det blir fullt schema

Längtar ihjäl mig!!
Har börjat bygga packlista nu också så att man inte glömmer nåt viktigt i stressen innan avfärd. En av fördelen med att ha barnen med är att vi får ha dubbelt så många väskor, så nog ska vi få plats med lite shopping har jag tänkt.
Jag har sjukt mycket att göra på jobbet just nu och har knappt näsan ovanför vattenytan, så jag hinner inte titta in här så ofta som jag skulle vilja. Men idag blev lillan sjuk så imorgon blir det vab. Liten andningspaus från jobbet.
Är det någon av er som vet några bra lösögonfransar förresten? Jag har små grisborst har jag kommit på så jag behöver nog lite förstärkning där.
Kul med Elvis förresten. Är ni elvisfantaster eller är det mest för att det är en häftig vegas-grej?
Smultron - hoppas att ni har det bra i fjällen! Jag är sjukt sugen på skidsemester, men det blir nog inte av i år...