Stefanny skrev 2011-11-10 20:41:01 följande:
Jag känner mig riktigt nöjd :) är lite orolig bara att jag inte ska gilla den lika mycket när den är vit, men det tror jag att jag gör!!
Raring vi åker dit den 10e och tillbaka den 14e till Los Angeles.
Det skulle vara roligt att springa på er, hur gamla var era barn?
Jag är som sagt fortfarande orolig att vår "lilleman" kommer tycka att resan blir jobbig då han är väldigt aktiv, flygresan lär bli ett äventyr för sig, men det är bara att bita ihop!
Vi har ju min farbror med oss som bor i Los Angeles och har varit i Lasvegas med sina barn många gånger, så hittills har vi gått helt på deras rekomenationer när det gäller barnvänliga saker i LasVegas.
Smultron: vad mysigt det låter med morgonpresent!! jag ska försöka komma på något!!
Nu ska jag ut och promenera med grannen =)
vi är där 11-18 feb, också via LAX. Barnen kommer vara 7,5 och 4,5 i februari. Inte helt lätt att hitta bra aktiviteter för dem känner jag. Vi funderar på att gå på showen "tournament of kings" på excalibur, som sägs vara populär hos barn. flygresan tror jag nog kommer att gå hyffsat, bara det finns film att titta på och att se till att de är supertrötta så att de sover halva resan

plus lite nya leksaker som de inte har tröttnat på. ipad med spel brukar vara poppis hos oss också. annars får du väl låta lillen springa varvlopp i gångarna
har du fått några bra barntips från din farbror som du kan dela med dig av?
Jag det vore kul att springa på varandra. vi kanske kan sammanstråla över en kaffe eller nåt nån av dagarna