raring skrev 2011-08-21 13:45:52 följande:
Låter som att ni får en bra setup för 11000kr! Hur lång blir fotosessionen då tro?
Det verkar just nu som att det blir 14-16 gäster, men vissa är lite halvosäkra kort...
Det jag funderar på med Valley of Fire är klimatet. När man googlar lite så ser det ut att vara mellan 4-17 C i februari, plus att det är den regnigaste månaden på året (även om det inte regnar alls mycket). Men OM det är 4 grader och regn så är det nog lite jobbigt att fokusera på vigseln kan jag tänka.
Ja det tycker vi med. Photosession är 45 min lång, då man blir fotograferad i en studio samt on the grounds. Man blir dessutom fotad under vigsel och "backstage" :) Vi är supernöjda!
Klimatet ja.. på kvällarna ska det vara runt 4 grader i LV.. Känns lite kallt för en kvälls vigsel då kanske? Vi funderade på ett annat ställe (Viva las vegas weddings) där man kunde ha vigsel i deras trädgård men vi var oroliga för just vädret, kommer det vara för kallt? Kommer det att regna? Jobbigt att it comes down to klimatet (som man inte kan styra) :(