Någon mer som blir fru den 11 aug 2012?
Hallå!
Vore kul att följas åt
Kram Karin
Hallå!
Vore kul att följas åt
Kram Karin
Tack tack=) Jorå, jag ska jaga dem imorgon.
Får jag inte heta det jag vill är det inte hela världen, men då vill jag också veta att det är p g a att reglerna ser ut som de gör, INTE för att en handfull handledare TYCKER på ett visst sätt.
Hej!
Här är en till som ska gifta sig 11 augusti 2012
Just nu går det små trögt. Men vi har iaf fått undan lite på bocka av listan.
Vigsel & fest plats bokad.
Präst bokad.
Vigsel låtar valda och komp + solist + kör bokad (är själv sångerska, musiker & kompositör)
Släkt & vänner har fått inbjudan.
Frisör bokad
Har inte hittat klänning än, inte heller ringar, skor mm.
Fy tusan va tråkigt Odium! Hoppas du får rätt på de två andra firmorna så ni kan få det efternamn ni önskar. Det måste ju gå att överklaga på något sätt. .
Vi skickade in våra inbjudningskort i mitten av februari och idag har 48 redan svarat att de kommer.. Än så länge så har ingen tackat nej .. men det är ett par kvar som inte hört av sig..
Det är väl det jag kan vara lite nervös över också.. att de man verkligen vill skall komma inte tackar ja.. men OSA har ju inte gått ut än så håller tummarna..
Håller även med Solister lite.. känns som man är inne i en torrperiod just nu.. då det mesta är klart.. man bara går och väntar på att kunna fixa det sista precis innanför..
Näpp.. vi får inte heta Wynja i efternamn. Det är ett solklart förnamn säger dem.
Det går inte. Suck...
Hej.
Är gärna med i er grupp.
Vi bestämde oss för någon vecka sedan att det blir bröllop i år. 11 augusti blir det för oss med.
Har redan bokat kyrka, solist och fotograf.
Spanar efter bröllopssaker hela dagarna känns det som, kan inte sluta tänka på det, haha.
Nu har vi skickat ut inbjudningskorten önskelistan är klar och hotelll är bokad!!
Nu har det varit tyst i tråden ett tag..
Hur går det för er i planeringen?
Själv har jag suttit hela förmiddagen och försökt bli klar med mina servettringar. Det saknades visst ett par.
Gör mina i ståltråd och pärlor, det frestar på fingertopparna kan jag lova ;)