• KakanMackan

Någon mer som blir fru den 11 aug 2012?

Hallå! 
    Vore kul att följas åt Glad
    Kram Karin

• Svar på tråden Någon mer som blir fru den 11 aug 2012?
  • Lillis82
    Millan1984 skrev 2012-05-01 19:05:12 följande:

När vi bokade kyrka så önskade vi en specifik präst och nu har vi fått veta att vi får den präst vi vill ha

Va roligt!! Skönt att få den man önskar!! Glad
  • Millan1984
    Lillis82 skrev 2012-05-17 22:13:17 följande:
    Va roligt!! Skönt att få den man önskar!! Glad
    Alla som känner denna präst lovordar henne, så då kan det ju inte vara fel :p
  • Lillis82
    Millan1984 skrev 2012-05-17 22:18:56 följande:
    Alla som känner denna präst lovordar henne, så då kan det ju inte vara fel :p
    Nej det är nog en trygghet att andra bekräftat att hon är bra.. 

Vi är lite osäkra på vår präst.. Hon är ASsvår att få tag på.. nu har vi äntligen fått bokat in ett möte med henne på söndag men hon svarade inte varken på mobil, fast telefon eller mail vilket ökade stressfaktorn lite.. hi hi.. fick till slut tag på henne via växeln i kyrkan som fick jaga rätt på henne medans jag väntade i teleonen.. ha ha.. 

• Cicci90
    Lillis82 skrev 2012-05-17 22:22:51 följande:
    Nej det är nog en trygghet att andra bekräftat att hon är bra.. 

Vi är lite osäkra på vår präst.. Hon är ASsvår att få tag på.. nu har vi äntligen fått bokat in ett möte med henne på söndag men hon svarade inte varken på mobil, fast telefon eller mail vilket ökade stressfaktorn lite.. hi hi.. fick till slut tag på henne via växeln i kyrkan som fick jaga rätt på henne medans jag väntade i teleonen.. ha ha.. 

Ni ska alltså träffa er präst redan nu?
    Vår tyckte att vi skulle höra av oss efter den 17 juli när han är tillbaka från sin semester.. Tycker att det är lite väl sent, måste ju hinna trycka vigselprogram också.
    Så jag får väl försöka få tag på honom igen, han är inte heller lätt att få tag på.. :/
  • anne87

Hej!

Gifter mig också 11/8, är det okej om jag också hoppar in? :)

• Cicci90
    anne87 skrev 2012-05-18 10:42:42 följande:
    Hej!

Gifter mig också 11/8, är det okej om jag också hoppar in? :)
    Det tycker jag att du ska göra! Var gifter du dig någonstans? :)
  • Millan1984

Precis som Hanna05, undrar jag också om ni har börjat med en Spotifylista? Ska få hjälp av en kompis i nära framtiden...Man vill ju ha många partylåtar, lite trubadurigt och lite lugna låtar....Har ni nån favoritlåt som ni vill dela med er av?!

anne87 Såklart!!

• anne87

Gifter mig i Linköping och för alla er som känner till Linköping så blir det Kaga bygdegård. Vi kommer ha borgerlig vigsel utanför festlokalen (och givetvis kommer det vara strålande sol, fåglarna kvittrar osv. =P). Vi jobbar på en plan B dock om det skulle bli dåligt väder =).

Millan1984: Det finns en låt med Sarah Dawn Finer (ursäkta stavningen om den är fel) som heter någonting med kärlek som jag tycker är riktigt fin. Kommer dock inte ihåg vad den heter just nu.

Vi har också börjat jobba på en spotify lista. Vill ju försöka ha en bra blandning och något som passar (någorlunda) alla (åldrar mellan 20-80) men som ändå vi gillar. Lite klurigt... Vi har lagt upp vår Spotify list på Facebook till de som ska komma på bröllopet så får de lägga till sina förslag (vilket vi går igenom sen)....

• Millan1984
    anne87 skrev 2012-05-18 19:10:19 följande:
    Gifter mig i Linköping och för alla er som känner till Linköping så blir det Kaga bygdegård. Vi kommer ha borgerlig vigsel utanför festlokalen (och givetvis kommer det vara strålande sol, fåglarna kvittrar osv. =P). Vi jobbar på en plan B dock om det skulle bli dåligt väder =).

Millan1984: Det finns en låt med Sarah Dawn Finer (ursäkta stavningen om den är fel) som heter någonting med kärlek som jag tycker är riktigt fin. Kommer dock inte ihåg vad den heter just nu.

Vi har också börjat jobba på en spotify lista. Vill ju försöka ha en bra blandning och något som passar (någorlunda) alla (åldrar mellan 20-80) men som ändå vi gillar. Lite klurigt... Vi har lagt upp vår Spotify list på Facebook till de som ska komma på bröllopet så får de lägga till sina förslag (vilket vi går igenom sen)....
    Kärleksvisan, den ska vi ha i kyrkan en oerhört fin låt. Måste bara klura ut första-dansen låten, och sen en redig festlåt-lista...
  • anne87

Millan1984: Tack! Jag har själv funderat på att ha den vid vigseln =)

Svar på tråden Någon mer som blir fru den 11 aug 2012?