Någon mer som blir fru den 11 aug 2012?
Hallå!
Vore kul att följas åt
Kram Karin
Hallå!
Vore kul att följas åt
Kram Karin
När vi bokade kyrka så önskade vi en specifik präst och nu har vi fått veta att vi får den präst vi vill ha
Hej!
Gifter mig också 11/8, är det okej om jag också hoppar in? :)
Precis som Hanna05, undrar jag också om ni har börjat med en Spotifylista? Ska få hjälp av en kompis i nära framtiden...Man vill ju ha många partylåtar, lite trubadurigt och lite lugna låtar....Har ni nån favoritlåt som ni vill dela med er av?!
anne87 Såklart!!
Gifter mig i Linköping och för alla er som känner till Linköping så blir det Kaga bygdegård. Vi kommer ha borgerlig vigsel utanför festlokalen (och givetvis kommer det vara strålande sol, fåglarna kvittrar osv. =P). Vi jobbar på en plan B dock om det skulle bli dåligt väder =).
Millan1984: Det finns en låt med Sarah Dawn Finer (ursäkta stavningen om den är fel) som heter någonting med kärlek som jag tycker är riktigt fin. Kommer dock inte ihåg vad den heter just nu.
Vi har också börjat jobba på en spotify lista. Vill ju försöka ha en bra blandning och något som passar (någorlunda) alla (åldrar mellan 20-80) men som ändå vi gillar. Lite klurigt... Vi har lagt upp vår Spotify list på Facebook till de som ska komma på bröllopet så får de lägga till sina förslag (vilket vi går igenom sen)....
Millan1984: Tack! Jag har själv funderat på att ha den vid vigseln =)