• KakanMackan

Någon mer som blir fru den 11 aug 2012?

Hallå! 
    Vore kul att följas åt Glad
    Kram Karin

• Svar på tråden Någon mer som blir fru den 11 aug 2012?
  • Millan1984
    durrasflikka skrev 2012-04-09 12:05:25 följande:
    Där ligger bild umder min presentation. Det är den med centersten på bilden med 2 ringar. Den andra på bilden är min nya förlovningsring som jag nu bär på. =)
    Man kan nämigen inte se ditt bildgalleri. du måste göra den synlig (via instälningar) :p
  • Rosi

Gjorde mig en lite Kuvertbox igår.. Vi har temat Rött, svart å vitt... =)

• Rosi

Vad ska ni ha för klänning på er när ni gifter er... ??

(såg att jag lagt ut en på den första klänningen jag tänkte köpa)

Jag ska nu ha denna.. =)

• Hanna05
    Rosi skrev 2012-04-09 16:08:10 följande:

Vad ska ni ha för klänning på er när ni gifter er... ??

(såg att jag lagt ut en på den första klänningen jag tänkte köpa)

Jag ska nu ha denna.. =)

Jätte vacker!! :)
  • Rosi
    Hanna05 skrev 2012-04-09 21:27:30 följande:
    Jätte vacker!! :)
    Tack Hanna! =) Jag har ju sett dig i din i en annan tråd. och du är lika vacker. =)
  • Silme

Hej!
    Jag kastar mig in här jag också!
    Vi gifter oss också 11/8, vid Ljunglöfska slottet i Bromma där vi även har middagen efteråt.
    Det blir ett ganska litet bröllop, ca 30 inbjudna och jag skulle tro att de flesta kommer.
    Listan på saker som är klara:

* Bokat lokal (ovan nämnda Ljunglöfska), gjordes redan i oktober förra året.
    * Bokat bröllopssvit på samma ställe.
    * Bokat vigselförrättare (en av Humanisternas vf, vi gifter oss borgerligt).
    * Skickat ut inbjudningar (OSA 6/5).
    * Köpt klänning (egen design från Matildas fest i Sumpan, slutprovning i midsommarveckan).
    * Bestämt hur min sambo ska se ut men inte fixat kläderna.
    * Bestämt blommor (blir några stycken vita kallor bara).
    * Köpt liten kuvertväska (vintage på Tradera).
    * Köpt flor+fascinator (Tradera-fynd).
    * Bestämt mig för skor, ett par som jag redan har. De ska "bara" gås in.
    * Bestämt frisyr.
    * Bokat nageltid hos min nageltjej.
    * Toastmadame och värdinna utsedda.
    * Bröllopshemsidan ligger uppe. Mindre justeringar kvar.

Inte klart:

* Meny och dyl. Det görs när det börjar närma sig, Ljunglöfska kallar till möte.
    *Fotograf. En av de få saker som min sambo ska ordna esom han känner några stycken. Han har dock inte fått tummen ur än och göra det och nu börjar jag få lite smått panik... :-/
    *Frissan är tillfrågad men de har inte gjort upp något semesterschema ännu så jag väntar på besked därifrån. Hoppas att någon finns där och kan ta hand om mig!
    * Tänkte börja fnula på festprogram i veckan.
    * Skriva vigselprogram.
    * Börja fundera på vad jag ska säga till min sambo under vigseln, något liknande löften fast ändå inte.
    * Skicka in hindersprövning och namnändring. Lapparna är utskrivna och påskrivna, har tänkt skicka iväg dem i maj.
    * Ringar. Vi ska in till en titansmed i stan på lördag och kolla läget. Jag vill ha en titanring med två diamanter som jag redan har (från en ring och ett halsband jag fått av min mormor för längesedan), hoppas på att han kan fixa det. Sambon har inte bestämt sig för hur han ska göra. Troligen blir det att han förminskar och putsar upp sin ring.

Hmm... säkert mer som jag glömt bort men det är vad jag kan komma på  nu iaf.

Tanken är att jag ska planera och fixa det mesta nu den närmsta tiden. Så kan jag försöka slappna av när det väl börjar närma sig. Glad

• durrasflikka

Fick mail idag om att min klänning kommer tidigast imorgon så snart kommer jag kunna testa den och se om den är lika fin som den ser ut på bild. :)

• Millan1984

Jag var med i en fototävling här på BT i mars, och idag hämtade jag ut den på posten. Vann en ring, och en bild finns i mitt galleri

Svar på tråden Någon mer som blir fru den 11 aug 2012?