• KakanMackan

Någon mer som blir fru den 11 aug 2012?

Hallå! 
    Vore kul att följas åt Glad
    Kram Karin

• Svar på tråden Någon mer som blir fru den 11 aug 2012?
  • Cicci90
    elinmartin skrev 2012-04-29 21:51:00 följande:

hej alla
    jag har aldrig gillat att handla på tradera/ebay och liknade sidor men nu, nu när de e bröllop har jag helt plötsligt ändrat mig. Älskar att funda där och man kan verkligen göra klipp (är dock ingen ebay människa). har presic fundat 18 st såna här som jag ska ha på borden och göra blomsetarranman i endsta 156 kr, härligt.

Sen har jag ett mycket stork beskymer, jag har börjat tveka på min kläning, tänk om det inte är "den". ångest. har nån av er kännt samma sak??
    Är det någon sorts skål eller "plattform" på toppen? Bilden är så liten så jag ser inte riktigt vad det är.. :P

Jag vet att många brudar börjar tveka över sina klänningar och tänka att det kanske finns andra som är finare. Jag löser detta genom att inte titta på klänningar. ;) Så länge jag känner att jag gillar min klänning och att jag känner mig fin i den så är det "den". Och då ser jag ingen anledning att tveka :) Har du någon bild att visa för oss? Det vore jättekul att se :)
  • Millan1984

När vi bokade kyrka så önskade vi en specifik präst och nu har vi fått veta att vi får den präst vi vill ha

• ELO

Hej!

Även vi gifter oss 11/8 2012:) Både vigsel och fest kommer bli i Sigtuna. 

Klart;

Kyrkan bokad Middag/fest lokalen bokad Präst tillfrågad Solister bokade Fotograf bokad Band till festen bokad Inbjudningarna är ute:) Klänning inköpt
    Kvar;
    Blommor Brudgrummens kläder Festprogram Program till kyrkan Transport Beställa tårta separat.
    Längtar:)

• elinmartin

Cicci90 skrev 2012-05-01 10:40:26 följande:
    Är det någon sorts skål eller "plattform" på toppen? Bilden är så liten så jag ser inte riktigt vad det är.. :P

Jag vet att många brudar börjar tveka över sina klänningar och tänka att det kanske finns andra som är finare. Jag löser detta genom att inte titta på klänningar. ;) Så länge jag känner att jag gillar min klänning och att jag känner mig fin i den så är det "den". Och då ser jag ingen anledning att tveka :) Har du någon bild att visa för oss? Det vore jättekul att se :)

Hej

Ja jag har bilder har bara inte lagt in dem på datorn ska uppdatera er när jag har gjort det.
    Jag tror att ljustackarna är lite runda upp till eller rättare sakt jag tycker det ser ut som de i alla fall. jag ska dock inte ha ljus i den utan ska ha blommorna på dem. de ska va bollar av nejlika någon liknade dessa bilder.

• Cicci90

Idag har jag gjort en provuppsättning samt träffat sminkösen :D
    Ska ringa bageriet imorgon och höra med dem om när vi kan provsmaka fyllningar.
    Sen är det inte så jättemycket kvar för oss.. Det börjar brännas.. :P

• Rosi

I natt åker jag å sambon ner till tyskland för att hämta hem all dricka..

När jag visade en bild på en jätte fin bukett med Nejlikor i sa min sambo nä den där är inte alls fin.. så nu har jag letat och hittat en jag tycker om så ska se vad de kan ge för pris för den...

• Rosi
    Cicci90 skrev 2012-05-16 21:49:52 följande:
    Idag har jag gjort en provuppsättning samt träffat sminkösen :D
    Ska ringa bageriet imorgon och höra med dem om när vi kan provsmaka fyllningar.
    Sen är det inte så jättemycket kvar för oss.. Det börjar brännas.. :P
    Tog du något kort på uppsättningen??
  • Millan1984

Rosi: Vad tråkigt att han inte tyckte om den. Men buketten på bilden var också fin

Jag velade lite fram och tillbaka angående det. Visstevad jag ville ha för blommor och färg och form, men inte hur den skulle se ut, nu har jag bestämt mig sen ett tag tillbaka, och sambon störtgillar den...

• Hanna05

Var det någon i den här tråden som hade en lista på spotify?

• Cicci90
    Rosi skrev 2012-05-17 05:03:31 följande:
    Tog du något kort på uppsättningen??
    Nej jag gjorde aldrig det, glömde dumt nog kameran hemma!!
    Men jag kommer att ha lockigt utsläppt hår. Inte korkskruvar utan mer "lösa" lockar.
    Några av slingorna närmast ansiktet kommer att dras bakåt och fästas för att jag inte ska ha allt i ansiktet ;)
    Kommer att ha en tiara också. :)
    Tror det kommer att bli riktigt fint! Vet att min frisör har gjort många lyckade bruduppsättningar innan också.
    Ska tillbaka drygt en vecka innan bröllopet för att göra slingor och den 11 har jag tid från kl 8:00! Hon räknade med att hår och smink tar max 3 timmar. Så nu börjar jag få ordning på tidschemat för dagen..
Svar på tråden Någon mer som blir fru den 11 aug 2012?