• KakanMackan

Någon mer som blir fru den 11 aug 2012?

Hallå! 
    Vore kul att följas åt Glad
    Kram Karin

• Svar på tråden Någon mer som blir fru den 11 aug 2012?
  • Millan1984
    anne87 skrev 2012-05-18 19:19:11 följande:
    Millan1984: Tack! Jag har själv funderat på att ha den vid vigseln =)
    Jag valde den och sambon fick välja en låt, som ska vara "Av längtan till dig" av Cajsa Stina Åkerström.
  • Cicci90

Vaknade för en stund sedan av att det lät som att några försökte slå in ytterdörren.. Jag fattade på en gång vad som var på gång, sambon fattade ingenting.
    Men nu är han iaf iväg på sin svensexa ;)

• Hanna05
    Cicci90 skrev 2012-05-19 07:36:58 följande:
    Vaknade för en stund sedan av att det lät som att några försökte slå in ytterdörren.. Jag fattade på en gång vad som var på gång, sambon fattade ingenting.
    Men nu är han iaf iväg på sin svensexa ;)
    HÄRLIGT!
  • durrasflikka

Igår kom gänget och kidnappa honom på jobbet (jag och hans chef visste detta) och när vi pratade med varandra i telefon vid 9 idag så var han fortfarande full. :P Han har haft roligt iaf och jag lär få höra det mesta när jag slutat jobba ikväll.

• Cicci90

20 minuter efter att de hade tagit killen började det banka på dörren igen, stod mitt i duschen så jag sprang ner till min möhippa i morgonrock och dygnsurt hår :P Allt filmades så folk lär väl skratta på bröllopet :p

• Millan1984
    Cicci90 skrev 2012-05-20 08:05:21 följande:
    20 minuter efter att de hade tagit killen började det banka på dörren igen, stod mitt i duschen så jag sprang ner till min möhippa i morgonrock och dygnsurt hår :P Allt filmades så folk lär väl skratta på bröllopet :p
    Haha, vad kul :p Vad fick du göra under dagen och kvällen ??
  • Lillis82
    Cicci90 skrev 2012-05-18 08:57:01 följande:
    Ni ska alltså träffa er präst redan nu?
    Vår tyckte att vi skulle höra av oss efter den 17 juli när han är tillbaka från sin semester.. Tycker att det är lite väl sent, måste ju hinna trycka vigselprogram också.
    Så jag får väl försöka få tag på honom igen, han är inte heller lätt att få tag på.. :/
    Japp, då min kille kommer vara bortrest nästan varje helg innan bröllopet nu och jag jobbar skift så ville vi få till en träff så snabbt som möjligt.. och hon tyckte det va en jättebra idé.. så nu skall vi träffa henne idag i kyrkan, sen så kunde vi få träffa henne igen för att få öva in och utgången i kyrkan när det närmade sig.. 

Hon har varit lite svår att få tag på så det känns bra att få det avklarat så fort som möjligt.. hade blivit alldeles för stressad om vi fått vänta tills två veckor innan bröllopet..

Tycker definitivt ni skall försöka få tag på honom igen, han måste ju kunna träffa er någon gång innan sin semester.. låter konstigt annars. .  
  • Lillis82
    Millan1984 skrev 2012-05-18 17:08:34 följande:

Precis som Hanna05, undrar jag också om ni har börjat med en Spotifylista? Ska få hjälp av en kompis i nära framtiden...Man vill ju ha många partylåtar, lite trubadurigt och lite lugna låtar....Har ni nån favoritlåt som ni vill dela med er av?!

anne87 Såklart!!

Vi kommer inte köra något från spotify, vi har en bekant som är DJ som skall sätta ihop mix till oss. Så just nu håller vi på att välja ut vilka låtar vi vill ha med så mixar han ihop dem. . Så spelar vi upp den i Itunes bara... kan dela med mig av det när det är klart om ni skulle vilja det.. 
  • Lillis82
    Cicci90 skrev 2012-05-20 08:05:21 följande:
    Ha ha.. va underbart.. vilken planering det måste legat bakom det.. Glad va hände på din hippa??
  • Cicci90
    Millan1984 skrev 2012-05-20 10:03:23 följande:
    Haha, vad kul :p Vad fick du göra under dagen och kvällen ??
    Lillis82 skrev 2012-05-20 13:20:08 följande:
    Ha ha.. va underbart.. vilken planering det måste legat bakom det.. Glad va hände på din hippa??
    Vi började med frukost innehållande allt man kan önska.. Sen fick jag åka och ställa mig på ett torg och sälja saker de andra hade hittat i sina hem som ingen ville ha ;) Allt kostade 10 kr och så fick de en bit rulltårta också. ;) Det gick ganska snabbt :P Sen åkte vi till en park vid en sjö och åt lite lunch, vidare iväg till ett spa där jag bla fick massage och sen åkte vi hem till ett par och träffade svensexa-gänget och grillade och hade det trevligt!
    Var självklart utklädd under hela dagen också och såg hemskt rolig ut, men mannen var värre i långt, rufsigt hår, jätteful barnkeps och någon sorts overall.. haha.
Svar på tråden Någon mer som blir fru den 11 aug 2012?