• KakanMackan

Någon mer som blir fru den 11 aug 2012?

Hallå! 
    Vore kul att följas åt Glad
    Kram Karin

• Svar på tråden Någon mer som blir fru den 11 aug 2012?
  • Norrlandsprinsessan
    Rosi skrev 2012-04-08 17:53:41 följande:

Då hoppas jag att den sitter fint... =)

Har du hittat vem som har designat den första klänningen. så kan du isf åka till ett ställe som säljer dem.

Japp, Stockholm Brud och Fest säljer den :)
  • Cicci90
    Norrlandsprinsessan skrev 2012-04-08 16:24:33 följande:
    Hej!
    Jag och min M2B gifter oss oxå den 11 augusti i år :)
    Än så länge är kyrka och festplats bokad, ska ringa fotografen imorgon och slutgiltigt boka honom samt jaga efter en bil som vi kan färdas i från vigseln till festen.

Har brudklänningspanik, nu har jag provat säkert 30 olika klänningar i 5 olika affärer och ingen känns helt 100...hur visste ni andra att ni hittat "rätt" klänning?
    Jag visste att jag hade hittat rätt klänning när jag såg mig själv i spegeln och kände mig riktigt, riktigt vacker! (För första gången i mitt liv!) Det var ingen "wow-upplevelse" men det räckte för mig.
    När kvinnan i butiken tog fram klänningen och tyckte att jag skulle prova den tänkte jag först att "Nej.. Aldrig i livet, den var ful!" Men tur var det väl att jag inte sa det högt :D
    Så prova även dem som inte ser 100 ut på galgen.. :)
  • åsissen

Hej alla Jag ska också gifta mig den 11 augusti, kan inte riktigt fatta att det bara är några månader kvar nu. Har svårt att tänka på något annat för tillfället, är det så för Er också? Men vad långt ni andra verkar ha kommit, känns som att jag fortfarande har en massa kvar att bestämma och boka o.s.v. Det känns lite stressande, men det blir väl till att ta en sak i taget.

• Rosi
    åsissen skrev 2012-04-08 21:07:48 följande:
    Hej alla Jag ska också gifta mig den 11 augusti, kan inte riktigt fatta att det bara är några månader kvar nu. Har svårt att tänka på något annat för tillfället, är det så för Er också? Men vad långt ni andra verkar ha kommit, känns som att jag fortfarande har en massa kvar att bestämma och boka o.s.v. Det känns lite stressande, men det blir väl till att ta en sak i taget.

Välkommen in i gänget! =)

Jepp tiden springer i väg. Vissa av oss här inne har planerat i över ett år. Men det finns även de som bestämde sig för¨typ en månad sen att de ska gifta sig i sommar.. =)

• Millan1984

Har ni köpt er vigselring ännu alternativt kikat ut den?? Jag har kikat ut min och tänkte beställa den i slutet på april/ början på maj. Nu när det är så nära dit går man och längtar som en tok.

Har ni bestämt er när det är dags för hindersprövningen?? Visst kan man skriva ut de nu och skicka in dem senare?? Har ingen skrivare här hemma och ska åka och hälsa på föräldrarna så jag funderar på om man skulle passa på och skriva ut dem där....

• durrasflikka
    Millan1984 skrev 2012-04-09 10:18:40 följande:

Har ni köpt er vigselring ännu alternativt kikat ut den?? Jag har kikat ut min och tänkte beställa den i slutet på april/ början på maj. Nu när det är så nära dit går man och längtar som en tok.

Har ni bestämt er när det är dags för hindersprövningen?? Visst kan man skriva ut de nu och skicka in dem senare?? Har ingen skrivare här hemma och ska åka och hälsa på föräldrarna så jag funderar på om man skulle passa på och skriva ut dem där....

Har haft min ring hemma sedan 8/8 förra året.
    Vi har skrivit ut och skrivit på hindersprövningen och efternamns byte så vi bara kan skicka in dem. Har läst att den är giltig från det att skatteverket godkänner den så det ska inte vara problem att skriva ut den nu.
  • Millan1984
    durrasflikka skrev 2012-04-09 11:16:14 följande:
    Har haft min ring hemma sedan 8/8 förra året.
    Vi har skrivit ut och skrivit på hindersprövningen och efternamns byte så vi bara kan skicka in dem. Har läst att den är giltig från det att skatteverket godkänner den så det ska inte vara problem att skriva ut den nu.

Har du nån bild på din ring?? kanske finns på din hemsida?? Åh men så bra, då ska jag ta och skriva ut det i dagarna...ska även gå till en florist och boka tid för manikyr/ ögonbrynsfärgning...Då har man fixat lite iaf

• durrasflikka
    Millan1984 skrev 2012-04-09 11:22:38 följande:

Har du nån bild på din ring?? kanske finns på din hemsida?? Åh men så bra, då ska jag ta och skriva ut det i dagarna...ska även gå till en florist och boka tid för manikyr/ ögonbrynsfärgning...Då har man fixat lite iaf

Där ligger bild umder min presentation. Det är den med centersten på bilden med 2 ringar. Den andra på bilden är min nya förlovningsring som jag nu bär på. =)
  • durrasflikka

Lägger in bilden här också.

Svar på tråden Någon mer som blir fru den 11 aug 2012?