• KakanMackan

Någon mer som blir fru den 11 aug 2012?

Hallå! 
    Vore kul att följas åt Glad
    Kram Karin

• Svar på tråden Någon mer som blir fru den 11 aug 2012?
  • Karolin

Här kommer en till som gifter sig den 11e augusti Skrattande

• elinmartin
    durrasflikka skrev 2012-02-07 10:28:27 följande:
    Jag gifter mig också den 11:e aug i år. =) Dagen efter min 25-års dag.
    elinmartin kan det vara ni som gör att vi inte får vår tårta utkörd. ;)
    hej
    va?? nä det tror inte, vad har du beställt den??
  • Odium
    Millan1984 skrev 2012-02-07 16:03:38 följande:

Odium: Haha, vad sjukt :p drick det som serveras och gillar man det inte får man väl inte dricka alls :p

Ja precis..
  • durrasflikka
    elinmartin skrev 2012-02-07 16:52:53 följande:
    hej
    va?? nä det tror inte, vad har du beställt den??
    Haha,
    Vi har beställt från Tårtrummet utanför Malmö och där ska vara någon från Österlen som ska ha sin tårta utkörd, så då kan inte vi få vår utkörd. Men det var mest på skämt som jag undrade. =)
  • Elinaelsa
    KakanMackan skrev 2011-08-10 21:05:55 följande:
    Hallå! 
    Vore kul att följas åt Glad
    Kram Karin
    Vi gifter oss också den 11 augusti 2012. Det blir 50-tals rocktema med folkparksanda. Vi kommer att hålla till i en loge som står på ett festområde. Färgerna är rött, svart och vitt och vi kommer att ha drygt 100 gäster plus släktens barn. Vi förlovade oss på tolvslaget i år så vi har nyss börjat att planera allt.
  • lyckaa

Vi gifter oss också den 11 augusti! Har inte kommit så långt än, bara bokat kyrka och lokal. Inbjudningarna kommer ut i mars och därefter ska vi börja planera och beställa
    Ni verkar ha kommit långt hehe

• elinmartin
    durrasflikka skrev 2012-02-08 08:10:54 följande:
    Haha,
    Vi har beställt från Tårtrummet utanför Malmö och där ska vara någon från Österlen som ska ha sin tårta utkörd, så då kan inte vi få vår utkörd. Men det var mest på skämt som jag undrade. =)
    Haha
    Nä det är inte jag, var ska du gifta dig?? och vad kommer du ifrån?
    har du varit och hittat din kläning? jag ska iväg om 2 veckor och har sån ångest över detta, tycker de är jäte jobbit, vet inte vad jag vill ha...:( ha de
  • Millan1984

Vad kul att fler hittat hit var gifter ni er alla??

kan ju skriva upp mitt:

Millan1984: Örnsköldsvik, Arnäs kyrka, ca 60 pers.

• durrasflikka
    elinmartin skrev 2012-02-08 20:38:58 följande:
    Haha
    Nä det är inte jag, var ska du gifta dig?? och vad kommer du ifrån?
    har du varit och hittat din kläning? jag ska iväg om 2 veckor och har sån ångest över detta, tycker de är jäte jobbit, vet inte vad jag vill ha...:( ha de
    Vi ska gifta oss i Rya Kyrkoruin (utan för Örkelljunga) och sen är festen inne i Helsingborg.
    Jag har precis beställt min klänning så nu är jag nervös för hur den ser ut när jag får den. =S Jag har inte kunnat testa den innan beställningen.
    Gå bara in med ett öppet sinne så går det bra. Var besvärlig och säg exakt vad du tycker så får du det som du vill ha det. =) Jag visste att jag ville ha en axelbandslös klänning, men har ändå testat några i olika modeller både med och utan axelband.
  • LitenSandra

Vi gifter oss i Bollnäs ca 10 mil norr om Gävle, i Bollnäs kyrka, ca 40 gäster.

Svar på tråden Någon mer som blir fru den 11 aug 2012?