• KakanMackan

Någon mer som blir fru den 11 aug 2012?

Hallå! 
    Vore kul att följas åt Glad
    Kram Karin

• Svar på tråden Någon mer som blir fru den 11 aug 2012?
  • Millan1984
    Cicci90 skrev 2011-08-11 22:32:23 följande:
    Ja, det är riktigt kul att ta sig en tur dit någon gång om året :)
    Ser fram emot december när vi ska åka dit. Vi flyttar från en trea till ett hus i november så vi kommer behöva köpa en massa inredningsgrejer, gardiner osv.
    DÅ är Ullared bra :D
    De gröna ljusen kan man nog avvakta med.Finns dom inte får man köpa till flera vita. På vintern har jag gärna ljusen tända så det gör ju inget om har 10 tals blockljus, de kommer ju att användas upp nångång Har bara varit i Ullared en gång men vill gärna dit igen, har dessvärre typ 100 mil dit så det är ju inte "bara" hehe
  • Cicci90
    Millan1984 skrev 2011-08-11 22:37:02 följande:
    De gröna ljusen kan man nog avvakta med.Finns dom inte får man köpa till flera vita. På vintern har jag gärna ljusen tända så det gör ju inget om har 10 tals blockljus, de kommer ju att användas upp nångång Har bara varit i Ullared en gång men vill gärna dit igen, har dessvärre typ 100 mil dit så det är ju inte "bara" hehe
    Precis. :) Ett sätt att få in lite grönt kan ju vara att knyta ett grönt band runt de vita ljusen i så fall..?
    100 mil är lite långt ja.. Vi har runt 14 mil tror jag. Du får dra ihop ett gäng kompisar och åka dit en sommar. Dom har ju campingplats med stugor också, så blir det lite som en semester. :P

Nu har vi visst hamnat lite utanför ämnet här.. ;)
  • Rosi

KakanMackan skrev 2011-08-11 20:52:10 följande:
    Klänning då tjejer??? Tyst
    Jag kommer nog köra på denna! Men det kommer bli röda detaljer på den.

Kommer inte ihåg vem designern var och priset låg något på 6000
  • Millan1984
    Cicci90 skrev 2011-08-11 22:41:51 följande:
    Precis. :) Ett sätt att få in lite grönt kan ju vara att knyta ett grönt band runt de vita ljusen i så fall..?
    100 mil är lite långt ja.. Vi har runt 14 mil tror jag. Du får dra ihop ett gäng kompisar och åka dit en sommar. Dom har ju campingplats med stugor också, så blir det lite som en semester. :P

Nu har vi visst hamnat lite utanför ämnet här.. ;)
    Ja så kan man göra också vad blir det för ljus för er del??
  • Millan1984

Rosi: vilken fin klänning

• Cicci90
    Millan1984 skrev 2011-08-12 08:36:08 följande:
    Ja så kan man göra också vad blir det för ljus för er del??
    Troligtvis bara ett litet värmeljus på glaset. Antingen vanliga vita eller gröna för att följa färgtemat.
    Sen kommer vi ha en stor kandelaber vid serveringsbordet med höga ljus i. Hoppas att jag kommer hitta gröna eller silvriga ljus. :)
  • Millan1984
    Cicci90 skrev 2011-08-12 09:51:08 följande:
    Troligtvis bara ett litet värmeljus på glaset. Antingen vanliga vita eller gröna för att följa färgtemat.
    Sen kommer vi ha en stor kandelaber vid serveringsbordet med höga ljus i. Hoppas att jag kommer hitta gröna eller silvriga ljus. :)

blir nog bra det, vi kommer ha lite värmeljus också (även det år åt här hemma så det som blir över kommer inte gå till spillo )

En fråga till er alla: Har ni funderat på alkoholen? Vi försöker göra en budget för alkohol men vet ännu inte vad som skall köpas. Kom gärna med tips på goda alkoholhaltiga drycker. Vi ska dock inte servera sprit, utan det blir öl,vin,cider,whiskey och dricka...

• Rosi
    Millan1984 skrev 2011-08-12 08:37:12 följande:
    Rosi: vilken fin klänning
    Tack.. =)
  • elinmartin

hej på er alla

nu närmar sig våran dag och är det inte dax att vi blåser liv i sidan igen??

hur går de för er, har ni fått ut inbjudan?? jag ska göra mina på lördag och posta dem på måndag så de kommer ut till alla hjärtnas dag. kram

• Millan1984
    elinmartin skrev 2012-02-05 19:07:57 följande:

hej på er alla

nu närmar sig våran dag och är det inte dax att vi blåser liv i sidan igen??

hur går de för er, har ni fått ut inbjudan?? jag ska göra mina på lördag och posta dem på måndag så de kommer ut till alla hjärtnas dag. kram

Ja oj, glömde bort den här tråden...vi ska precis till att börja göra inbjudningskorten, klänning är köpt. Har fyndat en väska, småsaker som vinst och pyssel till de små, börjat fundera ut både frisyr och bukett. Lite senare ikväll är det tänkt att jag ska gå till hon som ska hjälpa oss med maten och diskutera menyn.

Har ni bokat hotell för bröllopsnatten ännu?

Svar på tråden Någon mer som blir fru den 11 aug 2012?