Någon mer som blir fru den 11 aug 2012?
Hallå!
Vore kul att följas åt
Kram Karin
Hallå!
Vore kul att följas åt
Kram Karin
Klänning då tjejer???
har provat en klänning som jag gillade, kostade 3200 kr, alltså inte farligt, men jag vill prova lite fler innan jag bestämmer mig och har tid bokad i slutet på augusti och bestämmer mig nog i höst då det är rea, och hoppas att nån klänning som jag kommer tycka om reas ut men det blir snörning bak i ryggen och lite fluff och axelbandslöst...
vad har ni för färgtema? vi ska ha vitt rosa och grönt.
Vad kommer dte bli för bordsdekorationer? vi funderar på att köpa glas från IKEA och ha 3 rosor och lite grönt att ha på varje bord och silverhjärtan utspridda på borden, sen ska vi ha glasfat med blockljus. Sen blir det säkert något mer också...Vi tror att vi hamnar på 70.000 då ringen, maten och alkoholen kommer dra iväg summan..
cicci90: vad läckert med glaset upp och ner och det som var i det blir silverhjärtan, hittade billiga sådana på calligraphen. Har även köpt 120 vita organzapåsar (dom ska få en att ha ris i vid kyrkan och godis i den andra när dom sätter sig till bords) för 190 kr (1,50 kr st) och sen kommer vi troligen ha några barn (släktingars) och till dem har jag köpt pysselböcker för 1 kr/st, köpte nu medans de fanns för dom gick åt riktigt snabbt,...
glömde, vi funderar på att ha vartannat ljus i vitt och vartannat i grönt (gärna lime om det går att få tag i), vi kommer dock inte att servera sprit då vi inte vill ha någon fyllefest (kommer ju ändå finnas vin,cider,öl,whiskey etc) och det får räcka...