• BlackWIngedAngel

Jag stör mig på...

Jag tror att de flesta av oss som hänger en del här på BT tröttnar på ett fenomen eller ett annat lite till och från. Ibland går det ut över en särskild tråd som handlar om något som man läst om på ett flertal ställen och till slut tröttnar på.

Det här är en tråd där vi kan få utlopp för alla de där tankarna tänkte jag! 

Meningen med tråden är alltså inte att starta hetsiga diskussioner utan att lätta hjärtat kring ett fenomen som man inte vill placera i någon särskild tråd. (Lite som "Nu tar vi död på myten om fåglar och ris" eller vad tråden nu hette.)

Om jag är helt ensam om att känna såhär så dör tråden snart ut. Om inte så kan vi säkert, om vi låter bli att motargumentera varandra, hinna tänka både "det där stör jag mig också på" och "ajdå, sådär gör ju jag med". Båda delarna kan säkert ge en tankeställare, tror jag.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-13 22:06
    Lägger in en liten brasklapp om något som påtalats i tråden tidigare men som kan behöva ett förtydligande i trådstarten:
    Tråden är alltså tänkt att vädra åsikter relaterade till bröllop och Bröllopstorget.

• Svar på tråden Jag stör mig på...
  • izredam

Jag stör mig på att pengar betyder så mycket för hur man mår. Jag trodde ALDRIG att jag skulle kunna bli så frustrerad över att inte ha något jobb (och därmed ingen lön - inget jobb med lön hade varit okej) utan att bara kosta pegnar för min m2b och eftersom vi inte har en helt delad ekonomi så suger det lite extra och just nu.

Men det är bara en månad kvar innan skolan börjar igen - vilket innebär att jag får pengar (men innan dess ska jag betala uppkörning och teoriprov).

• lundabrud
    Emblas Mamma skrev 2011-07-27 16:02:27 följande:
    Jag stör mig på folk på forum!
    hahaha. Konkret och ärligt.
  • Hoffsennanen Tottoplex
    Emblas Mamma skrev 2011-07-27 16:02:27 följande:
    Jag stör mig på folk på forum!
    Hahah....
  • Emblas Mamma
    bruden skrev 2011-07-27 13:17:54 följande:
    Jag stör mig på att min klänning inte har kommit än. Var faaaaaaaaaaan är den???
    jag känner igen det där väldigt mycket!
    Det störde jag med mig på i början av året ;)

Hoppas din klänning kommer snart!
  • bruden
    Emblas Mamma skrev 2011-07-27 17:44:55 följande:
    jag känner igen det där väldigt mycket!
    Det störde jag med mig på i början av året ;)

Hoppas din klänning kommer snart!
    Imorrn hoppas jag annars får jag frispel! Säljaren undrar också varför de dröjer med den på utlämningsstället.
  • Darling Daisy

Jag stör mig på mig själv! Att jag inte kan få tummen ur och få vissa saker gjorda nån gång!

• bruden

Jag stör mig på MIG SJÄLV! Idag har det varit kanonväder=perfekt att sola men vaad gör jag då? Jo jag är INNE och rensar ett förrådhel****Förvånad{#emotions_dlg.djavulsk} Imorrn ska jag vara hemma och hoppas att DHL kommer med mitt paket så då ska jag banne mig vara UTE precis hela tiden om vädret är som idag.

• Emblas Mamma

Åh herregud, måste ju bara få skriva detta!

Jag stör mig så jävla mycket på att folk här på BT tror på fullaste allvar att jag skulle heta "Bernadotte" på familjeliv och ha startat upp massa debatter om Norge? Som jag faktiskt aldrig läst om.
    Gud så trött jag blir...!

Kan bara tala om att jag heter något helt annat på familjeliv - en sida där jag ICKE är aktiv längre pga att många är som galningar där inne.! Men det verkar snart inte bättre här inte..!

• Emblas Mamma

jag kan verkligen inte låta bli att störa mig på vissa här inne nu!
    vilka elaka, anklagelser man får!

Självkalrt är det jag som startat hjärtlösa trådar på varenda forum här, eller hur!?
    Är det någon vänlig själ som vill länka mig till denna hemska debatt på FL då så jag kan läsa om vad jag egentligen blit anklagad för?
    Jag bryr mig ju inte alls om Norge? Eller hur?

Senast två timmar sedan satt jag och grät när jag läste tidningens uppdateringar hos svärmor.
    Jag grät över alla som miste sitt liv i Norge.
    Men nää? Jag är ju hjärtlös och bryr mig inte? ELLER?

• Bettina

Hemskt att bli anklagad för något man inte gjort. Styrkekram

Svar på tråden Jag stör mig på...