memelie skrev 2012-03-01 21:08:43 följande:
Ja jag missförstår dig rätt eftersom jag känner likadant. Skönt att läsa att man inte är ensam i Sverige :P Jag antar att detta har å göra med att min är specialbeställd. Klänningen fanns inte på deras hemsida utan jag skickade bilder på vad jag önskade och det var inga problem för dem.
Men stackare! Mellandagarna var ju verkligen länge sedan. Jag håller mina fingrar och tår för att allt ska gå bra! Tror du att du kommer att få den eller har du gjort upp någon backup-plan? När gifter du dig? (du kanske har nämt detta tidigare, har inte orkat läsa så långt bak i tråden).
En glädjande nyhet från min sida är i alla fall att jag faktiskt fick svar från dem idag, efter att jag skickat ännu ett mail, haha. Där var jag nog lite mer desperat och skrev att jag vill ha tillbaka pengarna om de inte svarar på mitt mail och berättar vad som händer. Men det är nog precis som du säger att kinesiska nyåret har ställt till en del. Tänkte aldrig på det förrän idag. Hon skrev i alla fall att de kommer sända klänningen den 5 mars med dhl, "that is fast", som hon skrev. Så nu börjar oron släppa. Kanske blir ett lyckligt slut med denna klänninggrej ändå. Hoppas, hoppas, hoppas att du också får ett lugnande mail i inkorgen snart.
Oh vad skönt att höra att du har fått svar iaf! Det var från mylove du beställde, eller hur (annars ursäkta om man blir lite snurrig av att hålla isär alla

) Jag har också gjort en specialbeställning, klänningen är i sig rätt enkel, men sen beställde jag samtidigt en bolerojacka som också hade lite mer arbetade detaljer... så då är det ju den som tar lite extra tid också... men i vilket fall så borde det vara klart snart tycker man!

Gifter mig den 7/7 så det är ju rätt så lungt än, min back up är att i så fall köpa en kort Nixa-klänning (vill ha tea-length), de är inte heller så dyra så det skulle kunna funka i budgeten. Men vill ju helst slippa så klart!
Jag har inlett Projekt Mailbomba Milly nu, skickade en kopia på mailet från i går som de inte heller svarade på, tänkte att jag får väl hålla på så tills de tröttnar och börjar svara.