• knyttan

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Gaaah nu blev till och med jag - som absolut inte skulle ha någon spets eller sånt trams Flört - på klänningen sugen på att beställa en spetsklänning!!

Jag förståååår varför alla här beställer så många klänningar, det är ju för sjutton som heroin Tungan ute

Jaja, jag härdar ut och försöker tänka på min sidenklänning Kyss hoppas den är alldeles alldeles uunderbar...

• knyttan

Hej hörrni!
    Ni som beställt från Milly, hur länge har ni fått vänta? Jag fick beskedet att det skulle ta en o en halv månad innan klänningen skulle vara klar, och nu har det gått ganska precis två månader sen jag beställde, men så har det ju varit kinesiskt nyår mm, så om man räknar bort det så borde den väl vara klar nu snart?? Eller har det tagit längre tid änså för er? Jag beställde också en bolero, kan det göra att man får vänta längre?
    Uscha nu börjar jag bli nervös, tänk om det blir helt misslyckat! Det känns som om det är så många som har haft problem med Milly på sistone...

• knyttan
    Italia08 skrev 2012-02-20 11:15:51 följande:
    Min klänning tog ganska exakt 1 ½ månad från att jag beställde till att den var här. Blev väldigt förvånad också med tanke på att det bara tog två dagar att skicka den från Kina, det står ju typ 14 dagar som det billigaste fraktalternativet.
    Din klänning borde vara på gång snart, men som du säger så har ju nyåret säkert försenat den en del.

Och det blir säkert inte misslyckat, ingen idé att vara jättenegativ innan du har sett den. Det blir bara jobbigare. (Been there.)  *håller tummarna för en superklänning* Glad
    Tack!! Jag har varit ko-lugn ända tills nu, men när man inser att den kan vara utanför dörren typ imorgon så börjar jag fundera på allt som kan gå snett!! Fick du ett mail innan de skickade den så att du visste att den var på väg då?
  • knyttan
    1700tal skrev 2012-02-21 16:57:30 följande:
    Och hipp hipp hurra till alla födelsedagsfiskar (och en och annan vattuman på gränsen...) som fyller nu i dagarna, knyttan, sommarbrud, miceme, pinkgrape m fl!! Grattis!! *Blomma och skål* (min dator vill inte kännas vid BTs smilys, kanske nån annan kan skicka lite "blommogram")
    Hihi, grattis alla fiskar, men tyvärr är jag inte en av er, jag är en sån där obstinat jungfru Kyss
    Men grattis till er alla andra, jag firar lite med er också Skål
  • knyttan
    Anny skrev 2012-02-23 17:35:24 följande:
    Hurra!!!!! Härligt med en (än så länge) ofluffig människa till Flört
    1700tal skrev 2012-02-23 17:30:31 följande:
    I den 4:e storstadregionen som det så fint brukar kallas. Norrk/Link. Själv 

Ni kan räkna in mig med. Jag har hängt på BT i mer än ett år och är fortfarande välldigt ofluffig. Volanger tycker jag inte alls om. Kan övertalas till spets, fjädrar och blomapplikationer dock Solig
  • knyttan
    Anny skrev 2012-02-23 18:32:17 följande:

närbild

Oj ja det var bling som heter duga! Den skulle man nog få betala mig för att få mig in i tror jag.
  • knyttan

Tinzi : 12 maj

Sessan67: 25 maj

MissBliss: 26 maj

bridetobe2013: 1 juni

UngBrud2012: 7 juli

Knyttan: 7 juli

28juli2012: 28 juli

Italia08: 28 juli

1700tal: 18 aug

Pulmonate: 18 aug

Anny: 22 el 29 sept

emmadeckmar: 11 nov

• knyttan

fan man måste ju ta semester för att kunna hänga med i den här tråden Tungan ute nu är jag ialla fall uppdaterad igen. Ser att det har varit en del frågor om hotell i tråden. Jag är något av en konnäsör vid det här laget, åtminstone gällande alla större orter i södra Sverige som ligger vid järnvägsknutpunkter (fd SJ-anställd Glad), så om det är nån som undrar ngt så kan jag säkert svara...

• knyttan

Meeeeh aaaaaaa!!

I dag när jag kom hem så låg det en avi på hallmattan - nån hade varit där o försökt lämna ett paket stod det ... och jag bara: jiiiiho kläääääningen!!

Men så ringde jag posten (för smart nog hade de inte skrivit VART jag skulle hämta ut paketet som de inte kunde lämna över) och dom då: jaha, det är ett paket från England va?
    och jag bara neeeeeej... *suck* - Det var brudväskan som jag bestälde från Etsy i förra veckan... (och den är ju så klart också fin och det var ju kul att den kom, och så där... men...)

Alltså, fortfarande inget från Milly och jag beställde innan jul... ska jag börja oroa mig/ skicka små sonderare till Milly Lilly??

F.ö och på tal om ingenting så har jag två elever i en klass där en heter Schalin i efternamn och den andra heter Milly i förnamn... tycker det är roligt nästan varje gång jag tar närvaron Solig

• knyttan
    daniiel skrev 2012-02-29 00:40:18 följande:
    knyttan - Jag förstår vad du menar, lite surt att få en väska när man väntar på en klänning :P Även om väskan är fin och roligt att den kommer också, men i sammanhanget... Jag hoppas din klänning kommer snart, det borde den göra. Är det inte dom som beställt efter dig som redan fått sina klänningar? Hm. Jag kanske blandar ihop..
    Jag vet inte om det är ngn som beställt från Milly efter mig som har fått hem sin klänning, men det är defenitivt flera itråden som har beställt senare o redan fått sina Gråter
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!