Solstice skrev 2012-04-18 10:58:13 följande:
Åh, vad roligt med alla som fått sina klänningar de senaste dagarna! Jättefina och blir så sugen på en hellång klänning men vet att det inte riktigt passar in med vårt tema eftersom vi ska gifta oss hemma i trädgården.
Chattade med
kissdresses.com imorse ang den klänning som jag bestämt mig för och frågade om deras leveranstider eftersom jag vill försöka gå ner lite till i vikt innan jag beställer och fick väldigt trevligt bemötande och de lovade att 1,5 månad innan skulle räcka gott och väl så om jag beställer i maj så har jag tagit till ett par veckor, vi gifter oss den 14 juli.
Bara ett tips i all välmening: de flesta företag verkar lova att det ska ta 6 veckor eller 1,5 månad, men det kan ta både två och fyra veckor längre utan att de bryr sig om att speciellt informera om det. Så räkna inte med att de håller vad de "lovar" när det gäller leveransen. Dessutom kan det behöva fixas en massa på klänningen när den väl kommer. Jag gifter mig också i juli och jag är glad att jag beställde min redan i julas. Det tog nämligen mer än tre månader innan den kom. Men de sa 6 veckor till mig också. Hörde verkligen inte ett smack om när eller hur eller varför förrän klänningen bara dök upp här.
Är den customized på något sätt? Ändringar i storek/ modell osv? Iså fall skulle jag beställa den typ igår. Om den är ready to ship så är det nog inga problem att vänta lite till.