• knyttan

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

MIN KLÄNNING ÄR HÄR!!!

Ja eller i Sverige i alla fall vad det verkar! DHL ringde mig i morse på jobbet o sa att de hade ett paket från Kina till mig Förvånad Men jag var ju inte hemma så de ska komma tillbaka i morgon klockan fem! Ah nu kan jag inte vänta alls känns det!!!! FörvånadFörvånadFörvånad
    Men jag fattar ingen-ting, Milly-Lily sa ju bara för ett par dagar sen att den skulle vara färdig snart, att jag skulle få ett trackingnumber och foton skickade????? Och sen är den redan här - då måste den ju vart skickad redan för en vecka sedan minst!! Har Milly -Lily öht nån kontakt med klänningsfabriken? verkar inte så....

• knyttan
    Anny skrev 2012-03-19 09:17:50 följande:
    Åh, jag är så sugen på at beställa ett par custom shoes från milk&honey!

Detta är min första design.
    De är svartglittrga med matt skinn på häl och straps.

Åååååh har du också hittat den sidan?? Det är ju ännu mer knark än kinaklänningar!!! Men i motsats till dem så är det där ju dyr-tjack Tungan ute Jag är också väääldans sugen. Men det blir för dyrt. Och nu har jag köpt de här istället:

1700tal skrev 2012-03-19 09:27:35 följande:
    Ååh! Med så höga klackar??
    11 cm!! Tur man är kort o sambon är lång SkrattandeSkrattandeSkrattande
  • knyttan

1700-tal: Även om man tar billigt fraktalternativ? Har för mig att det stod mellan en o två vckor då?

Så skönt att svärisarna är glada för er skull!

• knyttan
    Anny skrev 2012-03-19 19:05:51 följande:
    Åh snygga!! 
    Och ja har tyvärr hittat den sidan ja.dyyyyrt. men tror säkert de är riktigt bra. Jag intalar mig det iaf
    11?! Oh-la-la!

Min sambo är inte så himla lång, men ffa har jag totalt glömt hur man går i klackar. Så får försöka vara lite moderat.
    Jag dansar tango, så då lär man sig hantera löjligt höga o smala klackar. Sen ska det även sägas att 3 cm försvinner bort i platån, så det blir egentligen "bara" 8 cm... vilket för mig är rätt modest. Men det är klart, i 10 cm stilettos springer man ju inte runt en hel dag, det gör man inte...
  • knyttan

Haha nej nej det är bara för skojs skull Glad Fast det blir verkligen inte så ofta nu mer. Min sambo och blivande man är ju argentinare, men som alla argentinare så dansar han inte tango, även om jag har tvingat med honom på ett par kurser Glad. Så det blir ju inte så att man kommer iväg på egen hand. Men jag var rätt bra ett tag om jag får säga det själv Cool Vi ska däremot försöka dansa tango som brudvals!

• knyttan

Jag har fått klänningen.... och den är jättefin, modellen är bra, storleken är bra (möjligtvis liiite stor o lång) på det hela taget lik det jag visat på fotona...

MEN DEN ÄR INTE I SIDEN!!!!!!!!

Jag skrev uttryckligen att jag ville ha en klänning i siden när jag beställde, och jag har också betalat ganska mycket mer just för att den skulle sys i siden... usch vad ledsen jag blev nu.... Hela idén var ju att den skulle vara enkel, men i sidentyg Gråter

Jag har såklart redan skickat mail till Milly om detta och även kopierat min ursprungliga beställning. Men med tanke på alla problem som ni andra har haft så känner jag mig inte så optimistisk....

• knyttan

Den är gjord av vanlig polyestertaft.
    Här är en bild när jag spexar lite i den...

• knyttan
    bridetobe2013 skrev 2012-03-20 18:28:47 följande:
    Sitter ju väldigt bra på dig. Fin! Men förstår din besvikelse om du beställt ngt annat. Man förväntar sig ju att få siden om man dessutom betalat extra för det.
    1/6 2012
    Tack. Jo modellen o storleken har jag inget att invända mot. Det var nästan exakt som jag ville ha. Men materialet är inte alls rätt. Får se vad de svarar... (om de svarar) om jag har tur så erbjuder de sig bara att betala mellanskillnaden och så får jag vara nöjd med en klänning som inte är 100% vad jag ville men ändå sitter fint... Men risken är ju att de ska hålla på och bråka som de gjort med Pulmonate, Tinzi mfl!
  • knyttan
    Italia08 skrev 2012-03-20 18:31:23 följande:
    Den ser väldigt fin ut även i taft. Men hur fasen kan de ta betalt för siden och sedan INTE sy klänningen i det??!!!
    Förstår att du är besviken.

Det är ju många som har haft problem och inte fått någon ersättning, men du om någon borde verkligen få en del av pengarna tillbaka. Hur mycket fick du betala? (Om du vill berätta givetvis.)
    Vill minnas att det var drygt 400 dollar, för bolero underkjol och frakt. Och det är ju iaf 200 dollar mer än vad den skulle kostat om jag bestält den i polyester. Ah surt!
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!