Kinaklänningar och gaffel däremellan!
wiiiiohweeh nu har jag beställt!!! (så blir det typ julklapp också till mig själv haha)
Nu börjar den nervösa väntan!!!
Och GOD JUL till alla i tråden!!
wiiiiohweeh nu har jag beställt!!! (så blir det typ julklapp också till mig själv haha)
Nu börjar den nervösa väntan!!!
Och GOD JUL till alla i tråden!!
Superfint, grattis sasssy!!!!
Kan inte ladda upp bilder nu eftersom jag sitter i sommarstugan med kass uppkoppling :)
Jag har fått bekräftelse frånPaypal iallafall att de har dragit mina pengar.... Så jag hoppas Milly sätter fart nu
Be Mine: Bara gör't!!! Det gjorde jag!! Jag har gått omkring o velat så där i en o en halv månad, och sen insåg jag att jag ändå inte skulle hitta något som är som jag vill... Så jag bara vaknade upp på morgonen oc liksom: nej NU beställer jag :)
Skulle det vara heeeelt fel mått så kan du ju försöka reklamera, det är ju flera stycken som kunnat visa att de har sytt helt fel och då har de fått en ny klänning.... Annars så kan du ju ta den till en skräddare om det bara är lite småfix! (jag har lämnat lite extra plats i budgeten för bla det plus tull och sånt om ja har otur...) Vilket företag funderar du på att beställa ifrån? Tror att o du bara tänker att klänningen kanske inte blir EXAKT som på bilden så att du inte blir besviken så kan du nog lugnt beställa.... Pepp pepp!! (hehe vill egentligen ha någon annan som går omkring o är lika nervös som jag*asg*)
Fick ett mail att de har skickat beställningen till fabrik och påbörjat arbetet idag...
meeeh shit vad ni gafflar!!! försöker hitta var jag slutade läsa igår för att hänga med ochh det är ju över 10 sidor bort!!
Känner att man lätt blir lite dumsnål och jagar det billigaste priset för superfina klänningar som ändå kostar en bråkdel av de kostar i "vanliga" bröllopsbutiker. Nån mer än jag som känner igen sig
Jag tycker också att den ser fin ut. Möjligen att spetsen ser lite väl "rak" ut där framme, men man kanske kan lösa det genom att sy på lite mer spetsmönster eller pärlapplikation?