Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Tinzi: Vad fin du är!!
Och ni som ska få klänningar: Bild bild bild!! =)

Angående detta med tea-length och underkjol.
Jag vet inte om det alltid är så, men min isydda underkjol som jag beställde hade tyllfluffet uppe vid låren och gav alltså inte den där fina femtiotalsvidden som åtminstone jag ville ha.
Det finns massvis med underkjolar på ebay, MEN om du har en riktig tealength som då ska vara vadlång så är det rent ut sagt skitsvårt att hitta. Man behöver nog förmodligen minst 27 inches (beroende på hur lång du är så klart) och den vanligaste längden verkar var 25 inches. Jag satt i typ två veckor och googlade som en galning för att hitta underkjol i rätt längd, rätt färg och som inte kostade typ 1000 spänn. Det kanske bara är jag som är petig, men jag var ute efter det rätta femtiotalsstuket och inte bara en underkjol...
Jag beställde från pettiskirtstyle tillslut, som Daniiel har länkat till ovan, om du vill ha lite mer utlåtande om resultatet o även se den på bild, så kan du klicka på visa endast under min bild!
Får verkligen hoppas på att det inte regnar. Lät inge roligt. Det är den 7 juli så visst kan det regna, men hoppas på strålande sol
Gaah Jag tror jag håller på att bli tokig!! Jag beställde en bolero med min klänning i samma tyg, men efter en del provande så kom jag fram till att det blev för mycket vitt på vitt och att klänningen liksom försvan. Då köpte jag en spetskofta på Vero Moda, men den var för bylsig i modellen och blev inte fin tillsammans med klänningen. Så denlämnade jag tillbaka. Sen köpte jag en spetsbolero från tulipbridal som många här har använt. Den är jättefin,och modellen passar så bra med klänningen! Men nu har jag provat den flera gånger och den är för stor. Den liksom kasar ner över axlarna.... superirriterande. Men nu inser jag att man bara hade 3 dagar på sig för att anmäla att man vill byta och det har redan gått en dryg vecka sen jag fick hem den! Dessutom ser jag att de har höjt priset på just den modellen med 10 dollar
sen jag bestälde!!! Vad gör jag nu?? Beställer en tredje bolero?? (fast ok det finns ju de som har en 8 - 10 klänningar så det är kanske inte så vansinnigt i det stora hela
) Jag får totalspel!