• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • hannahsofia

Oh just ja, ja kyrkan påpekade två gånger på att det var en fredag men när jag sen sa att det blev 11/11-11 så tyckte de att det var häftig istället och så blev det inget med påpekande om det :)

Hahah jag tycker det är så roligt att man kan tycka så olika! Själv är jag inte ett dugg förtjust i brudslöja och hade hoppats på att det inte skulle finnas alls på bröllopet meeeeeeen har man en svärfar som är stensäker på att det behövs till kyrkans dekorationer så får det väl för fanken vara med. Pallar inte ta striden. Men så jävla tröttsamt.

• Fossing77

Hannah: jag har aldrig brytt mig om brudslöja, mer än som utfyllnad i buketter, men efter bilden jag hittade i vintras på en bukett med bara brudslöja så e jag såld :)

• EA83

Nu är sambon ute på svensexa! Hoppas han har roligt, men lite väl elaka tycker jag nog de var i alla fall... Inte den finaste outfiten (ska man iofs inte ha heller, men ändå!!) Och fula plakat ska tydligen vara uppsatta på stan med hans mobilnummer!!! MEN MEN det blir säkert en superrolig dag med grabbarna ändå! =)

Kusinen & min frisör var här idag och provade brudfrisyr, känns jättebra =) Börjar fundera om man skulle haft nått mer hårsmycke, ska ha 11 pärlor baktill, men ev nått i sidan... måste googla lite när tid finnes :D

• Future Mrs S

fossing: idag är jag mer inne på rosorna igen hahhaha!!! :D :D Vi kunde lika gärna haft dubbelbröllop ;D;D
    Jag har skit svårt att välja!! Vet inte hur jag ska ha håret heller.. :/ utsläppt eller uppsatt,, uppsatt är så snyggt en stor jäkla bulle/knut långt ner i nacken och sen slöjan under den SÅ snyggt!!! men halvt utsläppt lockat oxå så snyggt!!!

--------------------------
    Det blir jag som byter efternamn, m2b heter sin pappas namn så det blir ett afrikansktnamn på mig värsta Svensson haha.. men många tror att det är ett finskt efternamn :S :S Men jag gillar det verkligen! Ska bli så mys att heta hans namn :D

Har ni andra några spotify-listor att dela med er av? jag har börjat sätte ihop en instrumental (mest piano) lista med ballader osv som ska vara i festlokalen på lite låg volym så där under mingel+middag.. jag hatar när det är tyst ;D ;D vill ha en "fest"lista oxå men är kass på det, på min vanliga lista är det typ bara rnb och det känns som man ska ha mer sånt folk känner igen? typ svenskalåtar+klassisk rock?  

• Fossing77

Mrs S: jag ska ha stor knut med några flätade slingor å slöjan fäst under :D bring on the dubbelbröllop!! :D :D

• EA83

Typ så här kommer mitt hår se ut men med fler pärlor än 1, det kommer vara 11 st...

• EA83

Jag har börjat fundera om jag ska ha någon pärla eller hårsmycke långt bak på den släta delen, på ena sidan... Vad tror ni om det? Tycker det är jättesvårt med frisyr!!
  • EA83

Future Mrs S: Tyvärr har jag ingen spotifylista + att jag har kass musiksmak, så det var nog lika bra!!! :D Hur går det med den lånade klänningen, känns det bra?

• Future Mrs S

ea: åhh vilken fin kvalitet du har på ditt hår!!! mitt är värsta risbusken hahaha.. jag tycker absolut att du ska ha en liten kan som du sticker in i själva "snodden" som bara sticker fram lite liksom och 11 pärlor i like! ;D 
    Det blir supersnyggt. ska du ha någon slöja?
    Ska du ha några örhängen?

Jag väntar fortfarande på min mamma som ska komma hit med lite band och grejer så ska vi se hur det blir hur mkt ändring som behövs men jag tror verkligen att det blir den, måste  se bakifrån först bara så det inte "väller" ut och över fööör mycket ;D ;D  

• EA83

Snart kommer släkt och vänner för att hålla kryckeståt för oss, inte helt enligt tradition, inga speciella kläder eller så. Men det kommer resas 2 granar för oss =) Jag updaterar med bild bara de är klara =)

Future Mrs S: Tack! Jag har aldrig sett mitt hår som att det har någon bra kvalité, men det är tjockt och mycket hår. Det ser faktiskt rätt bra ut på bilderna det beror nog på prudukter som frissan satte i?! =)

Jag ska ha örhängen, vet inte hur stora/små dock... Ingen slöja. Måste leta efter en kam... någon med nått förslag på vart man kan hitta någon? Jag tror jag "bara" vill ha pärlor och vitt...

Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?