11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Ja, fixar du flärparna och får ordning på ryggen så är den jättefin i modellen, jag gillar inte alls när det finns flärpar ;)men löser det sig blir den kanon :) hur fan ser man skillnad på vit å ivory? Jag vet inte vilken färg min klänning har av de två! :D
Å herregud vilken tråd ni fick till här tjejer =)
Här är det oxå en 11-11-11 brud. Så snart är dagen här. Jag blev inbjuden till denna tråd. Men ni verkar ju ska slå på STORT. Men det ska inte vi. Vi vill ha det litet o gott bara =)
Allt är klart för våran del,förutom skor till tösen,men det är på g.
Ska på vigselsamtal imorgon,så det blir spännande.
Tack och Lycka till!
//FruNordstrom 2011
Välkommen fru N! Här gör vi lite olika :) Några har stort och kyrkligt, någon borgerligt... Vi varken dömer eller klankar ner på vilket som :) Så häng du med! :)
Här är det oxå en 11-11-11 brud. Så snart är dagen här. Jag blev inbjuden till denna tråd. Men ni verkar ju ska slå på STORT. Men det ska inte vi. Vi vill ha det litet o gott bara =)
Tack och Lycka till!
//FruNordstrom 2011
Tittade m2b's mail, har fått svar om ringarna.. jag tyckte att dom var liiite för små så vi bestämde att ändra storleken.. att ändra den få båda i rätt tjocklek denna gången +nygravering som förstörs när vi ändrar går på knappa 300:-!!!!!! LYCKA! :D :D
Ska bara se när vi hinner få dom oxå.. och då måste dom verkligen vara rätt!!!!!
Mrs S: du e inte klok!! :D
Alla sa lackskor till våra små med, men de e så jäkla hårda kanter på! Tristan kommer få nåt sneaker-aktivt, Mira har fått grå ballerinor från H&M som är typ stickade. Finns på nätet nu, 79,50, som hittat. I kyrkan får hon antagligen ha sina vinterstövlar, brunt skinn med ljusa sömmar å pälskant.
Future Mrs S: åh jag tyckte den var jättefin på riktigt ;D passar ju dig perfekt! bara fixa lite med flärparna så är du ju good to go sen :)
Mrs S: eller hur!!! Stenhårda kanter som gör ont. Tänk dig dem i kylan med, hela skon blir ju hård av det.
Tack och Lycka till!
//FruNordstrom 2011