11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Jag höll på att dö! Ha ha! Blä för fjantiga drömmar ;) nä, mer kaffe till mig å frukost till småmonstren ;)
Jag har gift mig ett otal gånger i drömmarnas värld, nått har gått på tok var enda gång =) Men jag kommer inte ihåg drömmarna nu, bara känslan av dem...
hannahsofia: Jag var tidigt gravid på ett bröllop som inte hade alkoholfritt vin och det kändes trist tyckte jag. Dels så blev det så uppenbart att jag inte drack alkohol och sen vill man ju ändå ha lite "lyx" fast utan alkohol... Jag röstar för att alternativet alkoholfritt vin finns, så man får välja. Vi kommer även ha coca cola, sprite, ramlösa, ramlösa citrus som alternativ vid dryckvalet.
Jag har gift mig ett otal gånger i drömmarnas värld, nått har gått på tok var enda gång =) Men jag kommer inte ihåg drömmarna nu, bara känslan av dem...
hannahsofia: Jag var tidigt gravid på ett bröllop som inte hade alkoholfritt vin och det kändes trist tyckte jag. Dels så blev det så uppenbart att jag inte drack alkohol och sen vill man ju ändå ha lite "lyx" fast utan alkohol... Jag röstar för att alternativet alkoholfritt vin finns, så man får välja. Vi kommer även ha coca cola, sprite, ramlösa, ramlösa citrus som alternativ vid dryckvalet.
Embossing är kul! Jag har vårt monogram embossat i guld på inbjudningarna, vigselhäftet, festhäftet och sedan tackkorten =) + att jag embossade namnen på namnlapparna =) Jag använde en vanlig spishäll (gammal variant). Hoppas du tycker det är lika roligt som jag gör Fossing! Men Fossing, lev 10-13 nov måste ju bli helt i tid!!! 12 & 13 är ju lördag-söndag och då är det ingen leverans! Så det måste komma tors eller fre! :D Liite i senaste laget, men det borde funka om det går fel kan du ju ha denna bilden som backup och säga ledsen darling, men den kommer på måndag :D
Till bubblet blev det faktiskt en som hette typ peach pearls/pears (osäker) boalags tjejen sa att den var god =) Vi tänkte köpa en back lättöl eller två också, upphälld öl ser man ju ingen skillnad på :D
Hej tjejer!
Känns som om det börjar dra ihop sig och när jag läser era inlägg så blir ju jag också stressad
Ringar är dock klara, brudbuketten och spriten likaså. Idag kommer antagligen klänmningen! Och jag har tänkt på denna klänning... När jag såg den så tyckte jag att den var fin men den är itne riktigt brudklänning eftersom den inte är vit. Så vad gör jag?
Jo, jag tror jag gör såhär: jag väntar till den grå kommer, (idag!!!) och om jag då fortfarnde har samma känsla (att den inte är brudig nog) så kollar jag om jag kan beställa den andra som jag visade bild på. Med expressfrakt skulle den gå på 177 dollar, alltså cirka 1300 kronor. Och då tänker jag att jag nog kan sälja den grå så småningom, om inte så när sklkolbalsklänningarna ska inköpas
Jag hoppas bara att den hinner komma hit i tid...Jag återkommer när grå klänning kommit!
Och jag tycker som ni! Gifta blir vi, att maten är ok det kan vi nog lita på och spriten är på plats - då är vi nästan helt safe va?
Hon som inte OSA:t har fortfarande inte hört av sig, så nu får hon inte komma. Om hon hör av sig till mig så vet jag itne vad jag ska säga... Jag tycker sådant är så jobbigt! Men nu är det en månad sedan OSA-datum, då får man väl förutsätta att de inte kommer? Jädra människor...aaargh...
Fossing, klockan var ju så snygg! Jag vill ha en själv! Min sambo använder aldrig klocka, men gud så snygg!
EA: Det här är till festhäftena, tror det blir kanon! :)
Jag tänker nog chansa. 2500:- kostar den att beställa från Campadre, hittade den på en tysk sida med omedelbar leverans, 3900:-!! Känns som en chansning är okej då. Å så får jag väl se till att få den graverad i efterhand i stället. Den är brutalt snygg! C använder ju inte vanlig klocka, men jag tänkte att den här var lite kul, dels som minnessak och dels att ha till kostym, han använder gärna skjorta å väst istället för kostymjackan så att då ha en klocka i fickan piffar ju upp lite. :) Plus att den ska vara mekanisk för han är maskiningenjör å i stål för han jobbar med metall.... :) Äh! Jag köper den fanimej!!
Fossing: Super snygg klocka!!! :D :D
Jag köpte ju ett armbandsur till m2b för flera månader sen nu och jag tänkte gravera på den men jag vet inte.. orkar typ inte gå till urmakaren och fråga hur det skulle funka så jag struntar i det och slänger med ett litet kort/brev istället.. graveringen kollar man ju egentligen inte på mer än första gången..men ändå är det ju så gulligt! ;)
jessika: Hoppas du slänger upp en bild på klänningen sen! :) :) Jag känner mig så stressad över min klänningssituation men jag är nog inte modig som du och vågar beställa en nu... :( Hoppas dom har något i butiken imorgon, där beställer hon nog inget utan man köper det hon har så finns det någon i min storlek som jag tycker är fin så får jag med den hem direkt :)
--------------------------------------
Jag har inte ens tänkt på alkoholfritt vin!!!!!! Vi har ju 2gravida+tjejer i kan-tänkas-vilja-bli-gravida-vill-inte-berätta-det-ålder (haha) så vi borde köpa alkoholfritt vin helt klart. Många som kör oxå.. :S
Satt inatt och skrev lista på all alkohol..
3 bib rött
3 bib vitt
2 flak starköl
2 flak cider
bailys, xante, vaniljvodka, apple sourz
Satt och letade upp drinkrecept där man kan kombinera de olika spritsorterna som jag ska skriva ut, blir iallafall ett par olika drinkar men jag tror inte många tar en drink ändå.. är rädd att det kommer bli stelt och tråkigt faktsikt... börjar ångra lite det där med att ha med alla kids... :S
Nej det blir inte en till klänning! den var jättefin och satt som en smäck! Här är den inte åtdragen i ryggen ännu och ändå sitter den bra. Bonusdottern är också helt nöjd!
Bjäffset är redan borttaget kan jag meddela, hahahaha - varken jag eller bonusen gillar bjäffs så det var bara fram med sprättaren och ta bort skräpet. Sorry alla bling-lovers!
Herregud vad jag är nöjd!
Jessika: Snyggt!!! Riktigt läckert på er båda!