• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • Future Mrs S
    Jessikad skrev 2011-10-14 22:24:10 följande:
    Glad Förlåt att jag skrattar Future men det lät så roligt!  " jag har ett par som ingen får trevligt om dom sitter brevid". Usch det lät ju inget skoj (fast ändå, missförstå mig rätt...) Sätt dem långt ut på kanten så de sitter vid så få som möjligt, kanske?
    På måndag åker jag till Gbg igen och i veckan måste vi också ta tag i bordsplaceringen och alla beskrivningar av folk. Jag tror inte jag har någon sådan där som ingen vill sitta vid, hoppas inte det i alla fall Glad

Jag var ute och surfade nu och hittade ytterligare en så himla fin klänning och jag blev så sugen på att beställa den... Herregud jag håller på att bli en Bridezilla!!! (men den var fin och billig, bara 1100...) Aaaarghh, vad trött jag blir på mig själv...
    hahaha jag vet, men det är helt sant!! ingen vill sitta brevid dom!! ;D ;D Dom är så oerhört negativa till allt, speciellt då att vi ska gifta oss.. dom är negativa till allt som är roligt/positivt för någon annan än dom. Men kärringen borde bli nöjd nu när jag ska byta efternamn för det var det första hos mig hon klagade på ;) nej förresten det första var att jag var för "gammal" för m2b(jag är 3,5år äldre) det andra var mitt efternamn ;D HAHA
    Jag vill helst ha dom på kanten men det är tre barn som sitter i barnstol och dom är ju smidiga att ha på kanten så har dom mamma och pappa på varsin sida.. det är svårt!! :/  

Men åhhh.. jag börjar själv kolla lite smått på andra klänningar :D :D Jag köpte min i februari och då var den lite stor men inte så den var tvungen att sys in, sen måste jag käka lite mediciner emellan åt och då sväller jag upp som en ballong.. så slapp jag mediciner länge och gick ner, fick börja igen men gick inte upp som jag brar och nu har jag varit utan dom ett tag och redan börjat rasa i vikt och jag kommer inte behöva medicinerna igen fören typ nyår så jag kommer tappa mer antagligen.. så min klänningen är STOR!!! Behöver sys in överallt.. är rädd för hur det blir över bysten vill inte att det ska bli "buckligt" så jag kollar på andra just i detta nu ;D vad har du hittat? Jag älskar ju verkligen din klänning du tänkt men man får väl aldrig riktigt nog va? ;D 
  • Jessikad

Åh jag vet! Jag tänkte att om jag beställer två så kan jag ju sälja en, men jag är så jäkla kurvig så frågan är om det är så enkelt. Har ju mått som typ Marilyn (inte alltid kul...) 100-70-100. Marilyn var nog lite mindre, men ja, du förstår.

Den ser ut såhär, den andra. Fast jag vill inte ha släp då förstås, det vill jag ju aldrig. Herregud, dra den i slasket på Gustav Adolfs torg mitt i november...
    Ja, vad tycks?

Hälsar veliga Jessika
  • Future Mrs S

jessikad: åhh jag gillar verkligen den klänningen oxå!!!!!!!
    Jag tänker likadant som du november inget släp men nu börjar jag vela om det oxå, släp är ju så fint i kyrkan ;D
    Jag tänkte oxå att jag kanske kan sälja en sen men så tycker jag ju redan så mycket om min första klänning, får tänka att det faktiskt bara är en klänning men det är svårt ;)

Vart hittar du din klänningar? finns så många kina företag men jag hittar ändå inte, ser inte skogen för alla träd tror jag..

Min tanke från början var en ganska typisk klänning, axelbandslös med lite fluff och lite sneskuret tyg över kjolen (hoppas du fattar vad jag menar) och kanske lite pärlor.. jag kom hem med en båtringad klänning väldigt enkel men elegant.. nu känner jag att jag vill ha en riktigt prinsessklänning med massa tyll och pärlor över allt typ, en riktigt jäkla bakelse så gästerna ska inte veta om dom ska skratta gråta eller spy HAHA ;D ;D  

• Jessikad

Hahaha, ja nu börjar ju jag bli sugen på en vit! Vad hände där?? Jag tror det är bröllopsdjävulen som hoppat i oss Flört

Den här hittade jag  på www.mylove-bridal.com Sök på wedding och dresses. De har massor (eller det kanske jag inte skulle sagt...;))

Och jag tänker att den grå är enklare att sälja eftersom den kan funka som skoldalsklänning eller annan sorts klänning. Jag får den på onsdag nästa vecka så jag kanske hinner beställa den här också... Fan, vad joooobbigt!! Får prata med blivande imorogn. Fast det är jag som betalar hela bröllopet så han har egentligen inget att säga till om Flört. JO, alltså det har han, men inte om jag beställer en klänning till eller inte.

• jenniejummie

Undrar just vad vi gör om fyra veckor vid den här tiden.... Drömmer

• Jessikad

Hehehe, jag festar fortfarande på rejält!

• Future Mrs S

jessikad: tack för tipset jag ska kolla direkt!! :D :D Av någon konstig anledning så är det roligare att kolla på klänningar än fixa bordsplaceringen ;D ;D 

-----------------------------
    Ja hmmm svårt att gissa alltså... vad man sysslar med då.. känns som det var något speciellt det dagen men minns inte vad? ;D ;D

• jenniejummie
    Jessikad skrev 2011-10-14 23:35:51 följande:
    Hehehe, jag festar fortfarande på rejält!
    Jag med...lätt! Ska vara sist från festen!
  • jenniejummie
    Future Mrs S skrev 2011-10-14 23:48:49 följande:
    jessikad: tack för tipset jag ska kolla direkt!! :D :D Av någon konstig anledning så är det roligare att kolla på klänningar än fixa bordsplaceringen ;D ;D 

-----------------------------
    Ja hmmm svårt att gissa alltså... vad man sysslar med då.. känns som det var något speciellt det dagen men minns inte vad? ;D ;D
    du kanske har tvättid? Flört
  • Future Mrs S
    jenniejummie skrev 2011-10-14 23:51:40 följande:
    du kanske har tvättid? Flört
    Nej vi bor i hus så det var det inte.... hmm nej jag har ingen aning vad det ha varit? tandläkaren? ;D ;D 

alltså vi har inte tänkt ha någon dans på bröllopet men nu när jag är medicinfri och får/kan dricka alkohol är jag sugen på iden jag hade från början med ett äkta 90-talsdisco..... :D :D :D
    bara låtar som den här:

">

Kanske tycker inte morfar det är jätte kul men va fan det är MITT (jaja vårt då haha) bröllop och jag vill skaka röv till "mr vain" ;D ;D 

Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?