11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Åh jag vet! Jag tänkte att om jag beställer två så kan jag ju sälja en, men jag är så jäkla kurvig så frågan är om det är så enkelt. Har ju mått som typ Marilyn (inte alltid kul...) 100-70-100. Marilyn var nog lite mindre, men ja, du förstår.
Den ser ut såhär, den andra. Fast jag vill inte ha släp då förstås, det vill jag ju aldrig. Herregud, dra den i slasket på Gustav Adolfs torg mitt i november...
Ja, vad tycks?
jessikad: åhh jag gillar verkligen den klänningen oxå!!!!!!!
Jag tänker likadant som du november inget släp men nu börjar jag vela om det oxå, släp är ju så fint i kyrkan ;D
Jag tänkte oxå att jag kanske kan sälja en sen men så tycker jag ju redan så mycket om min första klänning, får tänka att det faktiskt bara är en klänning men det är svårt ;)
Vart hittar du din klänningar? finns så många kina företag men jag hittar ändå inte, ser inte skogen för alla träd tror jag..
Min tanke från början var en ganska typisk klänning, axelbandslös med lite fluff och lite sneskuret tyg över kjolen (hoppas du fattar vad jag menar) och kanske lite pärlor.. jag kom hem med en båtringad klänning väldigt enkel men elegant.. nu känner jag att jag vill ha en riktigt prinsessklänning med massa tyll och pärlor över allt typ, en riktigt jäkla bakelse så gästerna ska inte veta om dom ska skratta gråta eller spy HAHA ;D ;D
Hahaha, ja nu börjar ju jag bli sugen på en vit! Vad hände där?? Jag tror det är bröllopsdjävulen som hoppat i oss
Den här hittade jag på www.mylove-bridal.com Sök på wedding och dresses. De har massor (eller det kanske jag inte skulle sagt...;))
Och jag tänker att den grå är enklare att sälja eftersom den kan funka som skoldalsklänning eller annan sorts klänning. Jag får den på onsdag nästa vecka så jag kanske hinner beställa den här också... Fan, vad joooobbigt!! Får prata med blivande imorogn. Fast det är jag som betalar hela bröllopet så han har egentligen inget att säga till om . JO, alltså det har han, men inte om jag beställer en klänning till eller inte.
Undrar just vad vi gör om fyra veckor vid den här tiden....
Hehehe, jag festar fortfarande på rejält!
jessikad: tack för tipset jag ska kolla direkt!! :D :D Av någon konstig anledning så är det roligare att kolla på klänningar än fixa bordsplaceringen ;D ;D
-----------------------------
Ja hmmm svårt att gissa alltså... vad man sysslar med då.. känns som det var något speciellt det dagen men minns inte vad? ;D ;D