• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • Fossing77

Vita OCH röda rosor? Så får du in din färg med :)

• Future Mrs S

jag ska se om jag inte kan få upp någon bild sen.. :D Förra gången fotades jag med en iphone och sen fick jag alla bilder skickade till min mail :) Hittar jag något idag ska jag be dom hänga undan och tänka efter innan jag köper.. det värsta är att jag gillar typ allt men vet inte vad som passar mig :S 

Jag gillar typ sjöjungfru-spetsklänning, gillar tyll.. gillar enkelt.. gillar bling.. gillar lite tacky och lite classy :D :D 
    Andas är ledmotivet idag. Det finns gott om tid! Det löser sig!!

röda och vita rosor kanske skulle vara en ide, funderar lite på om det inte ska vara lite murgröna mellan rosorna och hasslen oxå? eller sånna där små "hjärtan" vad heter den växten? :D

--------
    Köpte massor av sidenband på ebay igår, i förrgår åkte jag till secondhand och hittade 2 kaktänger till godisbuffen, fick båda för 10:- kom hem la dom i min bröllopsgarderob och upptäckte att jag redan hade en så jag har tre det räcker :) Hade tur på second oxå att hitta klistermärken vita i form av 1, typ 10cm höga räcker till att skriva 11 11 11 3ggr 5kronor!! :D :D tänkte sätta på bilenens bakruta och dra en tråd igenom så dom hänger på ett snöre som vi kan hålla emellan oss på någon bild.. vet inte hur bra det blir dock ;) Vad kan jag göra mermed dom? sätta på dörren till lokalen blir jobbigt att peta bort tror jag ;D

• Fossing77

Sätt siffrorna på trekantiga vimplar på band? Hjärtan på tråd heter växten :) både den å murgröna e kanon!

• Future Mrs S
    Fossing77 skrev 2011-10-19 15:15:00 följande:
    Sätt siffrorna på trekantiga vimplar på band? Hjärtan på tråd heter växten :) både den å murgröna e kanon!
    SMART! :D en mkt bra ide med vimplarna skulle nog se fint ut när man kommer in i festlokalen liksom.. :)

Jag hämtade posten och jag hade fått alla mina nålar till blommorna dom är perfekta, kan fortfarande inte fatta att det blev så billigt!!
    Men jag klantade mig så klart, när jag googlade runt på trollhassel så såg jag att någon hade plockat det och sat i en vas sen fick alla gäster skriva en hälsning var på varsin "tag"  som dom sedan hängde upp i hasseln dt gillade jag verkligen speciellt när jag bestämde mig för den buketten ;) Så jag passade på att köpa tags från samma butik, dom är perfekta MEN jag har beställt för få, dumhuvud.. behöver typ 10 till så nu får jag skicka efter bara det hahaa.. ok jag ska köpa lite fler prismor som ska hängas i hasseln (den till gästboken that is) kommer bli så fint!! jag älskar prismor ;D ;D 
  • Future Mrs S

provade säkert 2miljoner klänningar.. har hängt undan en men vet inte.. 
    den är ivory som jag inte ville..
    den är utan axelband och jag kan inte ha bh under.. den står ut lite längst upp men det kan gå att åtgärda..
    den är öppen i ryggen med bara några smala band som håller ihop den längst upp liksom..
    den är jätte fin men jag är osäker.. ska se om jag kan ladda upp bild :/ 

• Fossing77

Axelbandslös BH jag rekommenderar å det grövsta: Wonderbra ultimate strapless bra! ;) be sömmerskan sy i en bit täcktyg under snörpningen i ryggen, så du kan ha bh under utan att det syns :) lätt som en plätt! :)

• MissHelena

Har hamnat på banan igen. Var på möte igår med byföreningen. Det är den vi hyr lokalen av, och det bestämdes att det ska köpas in fler bord! :) Och jag fick även veta helt klart att vi får ha lokalen dagen före och dagen efter utan kostnad för dekor och städning! Plus att jag får byta gardinerna redan en vecka före om jag vill! Vilket är toppen, för då hinner jag fixa till det om något saknas!

Ringarna ligger på hyllan och väntar och jag längtar så efter att få ha den på fingret! :)

Natten till igår satt jag uppe till 02 för att fixa färdigt festprogrammen, hade lånat en häftapparat och skulle lämna tillbaks den igår på förmiddagen. Och jag var inte på bästa humöret när barnen kom in och hoppade i sängen...

• Future Mrs S

det tog föralltid men  till slut lyckades jag maila bilden fr mobilen till mailen spara i datorn och nu ska jag iallafall försöka ladda upp den här.. Nu är det ju så att alla på bt säger "guuuuud så fin" fast dom inte menare det (jag är ett undantag jag är ärlig men snäll hahha) snälla gör inte det!! Jag tror inte att jag har världens sämsta smak och går och gömmer mig bakom en sten om ni säger att jag kan hitta en bättre ;D ;D 

Ja kvaliten är inte den bästa på bilden men ni ser ju lite iallafall, i spegeln bakom ser ni lite av att det är öppet i ryggen, och längst upp ser ni "flärparna" som liksom står ut lite, jag ska få låna klänningen på lördag för att se om det funkar att sätta ett band till allra längst upp och att det så ska hålla in klänningen där, det verkar funka när man håller..det sitter 3-4 band i ryggen med pärlor på men det översta sitter inte längst upp i klänningen alltså så sätta dit ett extra kan lösa problemet... 
  • Future Mrs S

Det syns inte på bilden men på livet så är det massa pärlor, inget bling men pärlor iallafall ;) och den är ivory men jag tycker den ser ljusare ut....

Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?