11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Vad roligt! Vi har Spotify-lista och alla har fått önska två låtar och min bonusdotter på 18 har önskat Mr Vain, så den blir det att skaka loss till...
Vi har bara min svärfar och hans tant som är gamla och de får stå ut - eller ta taxi hem. Vi ska partaja tills det är slut!
Vi har spotifylista som vår dj plockar från :) det blir allt möjligt ;)
jag kommer ha släp på min klänning, fast ha nån annordning så man kan hänga upp släpet för det ska vara klädda knappar i hela ryggen med, bra när det både är snyggt och praktiskt ;D
future mrs s: jag har så svårt att tänka mig att de skulle vara kopplade så, för det mesta tittar de ju bara i passen och kollar biljetten.. jag kan inte tänka mig att de har nån direktyuppkoppling till skatteverket liksom och jag tycker mig ha läst här på BT nånstans att själva efternamnsändringen kan ha gått igenom men så länge samma namn står på biljett och pass så kvittar det om det är det gamla eller det nya, för OM de nu skulle kolla med skatteverket så måste de ju också kunna se att det är ett nygift par som åker och att namnändringen är väldigt ny ;)
Smart där med släpet HS!
vi tänkte ha lite live-underhållning under nån timme eller två och sen vill jag ha spotifylista med dansgolv, mamma och pappa tycker det kanske blir tråkigt men alla dessa t.ex 90-talshits eller andra låtar som man gillar som ett band inte kan återskapa åp samma sätt är ju just de man vill dansa till då! :)
Här är en till som har inplanerat bröllop den 11! Vigseln kommer att vara kl 16 i västra Jämtland! Så jag hoppas på lagom kallt och klar blå himmel! :)
Grattis MissHelena och välkommen till oss =)
Ja MIsshelena, välkommen! Du får säkert bättre väder än mig som är i regniga Gbg... Men jag kör min frost-dans lite nu och då och hoppas på det bästa.
Ville jobba lite på formen nu sista veckorna men ikväll var vi hos vänner och fick god mat efterrätt och godis+läsk.. jag kan verkligen inte säga nej tack när det bjuds :( lite ångest nu.. iofs så rinner kilona av nu men när jag bestämt mig för något blir jag sur på mig själv när jag inte följer planen.
Har kommit på att jag blivit lite surapa när det kommer till bröllopet jag typ skiter i alla detaljer... :S tänker att jag ska fixa saker men skiter i det, jag har väl tröttnat nu antar jag dels efter låång planering och sen endel gnäll från omgivningen :( Behöver hitta tillbaka till det roliga igen men vet inte riktigt hur? vill inte gå till floristen eller något sånt när det inte känns kul, och vi som har vigselsamtal på onsdag.. hoppas det bara är en kortvarig bröllops-svacka!!!