11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Hum.... råkade trycka på "posta inlägget" istf "ladda upp en bild" HAHA... trött eller?!?!
Detta är iaf de färgerna som vi funderar över... Inbjudan är röda med monogrammet på, Festhäfterna är oranga eller röda med monogrammet på, tackkorten kommer vara röda med monogrammet på... Så, var röstar ni, cremefärgade, röda & oranga eller bara röda/oranga?? :D
Orange festhäfte säger jag! Färg är härligt!! Vårt blir vitt med röd linje runt kanten och monogrammet embossat i rött på. Ska knyta ihop dem med mörkröda sidenband.
vi pyntar inte heller kyrkan, den är fin som den är. :)
hannahsofia: läckert! Ser ut som det var tokroligt!
ea: oranga var snygga som bara den så jag röstar för orange jag oxå! :)
Vi har fått en bröllopspresent, en bröllopsresa!!!! Wihhooo!!!! :D
Det finns inte alls i vår ekonomi med en sån här resa och vi är helt övertaggade här hemma :D :D
I slutet av november åker vi så vi hinner andas och ta igen lite som säkert blir liggande innan bröllopet sen åker vi två långa härliga veckor till vårt drömresemål GAMBIA!
Här kommer vi sitta och käka frukost på hotellet med världens utsikt :D :D
Extra speciellt för oss att få åka till just Gambia eftersom min m2b är 50%Gambier och hans pappa bor där.. det blir alltså värsta "saknad"resan.. verkligen ett äventyr! :D
ja möhippan var helt galen, inte för mycket utspökad men ändå sådär så jag kände mig helt okej, jag är rätt spexig av mig så jag hade lite räknat med det ;) är inte obekväm i att folk glor, så det funkar för mig! är fortfarande helt tagen haha!
ea: jag röstar på det orangea! de ser fina ut allihopa med det orangea var liksom lite "extra" :)
fossing: gud vad kul, grattis! ser helt fantastiskt trevligt ut! myyyysigt! :D
Åååååh Fossing, nu är vi avundsjuka! Vi vill också åka på bröllopsresa! Tvivlar på att vi får någon sådan av någon... Men det blir nog bra ändå.
Nu har vi utvärderat lite ICA-plankor och nog kommit fram till att vi inte kör med sådana. vi har en kompis som jobbar på en italiensk matgrossist och det blir nog billigare. Och framförallt mer och mycket godare!
Idag skulle jag fått bild på klänningen, har mejlat men inte hört något... Usch, det känns inget bra det här
Inte jag ju!! Mrs S får åka till Gambia! Avis!! :)
åh gudars förlåt, jag är fortfarande helt väck i huvudet av sömnbrist (eller är jag fortfarande onykter kanske:S) sorry!
;) hi hi!